تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۳۸۷ - ۰۸:۱۸  ، 
کد خبر : ۷۶۶۰۳

بیانیه تحلیلی دفتر تحکیم وحدت(طیف شیراز) پیرامون کنفرانس ادیان و توطئه وهابیت


اتحادیه انجمنهای اسلامی دانشجویان سراسر کشور دفتر تحکیم وحدت(طیف شیراز) پیرامون کنفرانس ادیان و توطئه وهابیت بیانیه‌ای صادر کرد.
به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) در این بیانیه خطاب به امت اسلامی ، رهبران کشورهای اسلامی ، ملت شریف ایران آمده است:
وهابیت همانند بهائیت، فرقه‌ای استعمارساخته است که هدف آن عاری جلوه دادن دین اسلام از هرگونه تفکر و تعقل، با اخذ پوستهای ظاهری از احکام اسلامی و آیات قرآنی است که جمود فکری و ارتجاع را در دستور کار خود قرار داده و با تحریف اسلام و محدود نمودن آن به سلفیگری و انجام رفتارهای بدوی و مخالفت با هرگونه تجددگرایی، سعی در ارائه تصویری تهی و پوک از دین مبین اسلام و از بین بردن آن دارد.
از دیگر اهداف این فرقه ضاله، نمایش چهره ای خشونت طلب و بی منطق از اسلام و سیاهنمایی آن با انجام انواع جنایات و تجاوزات و گسترش تروریسم، کشتار مسلمانان و افروختن آتش فتنه و جنگ در میان آنان، برجسته نمودن اختلافات شیعه و سنی و دامن زدن به آن جهت خدمت به فراماسونری و امپریالیسم جهانی است. حضور گروه‌های افراطی و متحجر و وابسته‌ای مانند القاعده، طالبان و سپاه صحابه در کشورهای منطقه و سلسله اقدامات جنایت‌کارانه این گروه‌ها در طول سالیان متمادی، پرده از اهداف شوم و پلید این ایادی شیطان برداشته است.
علاوه بر این موارد، با توجه به وجود گرایش‌های صهیونیستی در میان پیروان دروغین سایر ادیان و کارکرد فرقه‌های یهودی صهیونیستی و مسیحی صهیونیستی در پیشبرد منافع صهیونیست‌ها و بسط بیش از پیش سلطه آنان بر جهان کنونی، به نظر می‌رسد که در حال حاضر شاهد بروز و ظهور فرقه اسلامی صهیونیستی هستیم که هدفی جز گسترش بساط غارتگری و چپاول صهیونیستها بر ملت‌های مسلمان را دنبال نمی‌کند. بررسی بستر شکل‌گیری این شاخه صهیونیسم که با دستور و حمایت همه جانبه استعمارگر پیر توانست بر سرزمین وحی مسلط گردد و همچنین عملکرد فعلی این جریان، گواهی بر این مدعاست. نمونه بارز این عملکرد را در جریان نشست گفت‌وگوی ادیان شاهد بودیم که حکمرانان دست‌نشانده و خودفروخته که نقش فرقه اسلامی صهیونیسم را بر عهده گرفته‌اند، درست پس از آنکه سران رژیم صهیونیستی از شکست خوردن تحقق ایده اسرائیل بزرگ، از نیل تا فرات، خبر داده و به فروپاشی اسرائیل در آینده‌ای نزدیک اذعان می‌کنند، تحت لوای گفت‌وگوی ادیان، نهایت سعی خود را در زنده کردن امیدهای از دست رفته و نقش بر آب شده رژیم صهیونیستی انجام می‌دهند. نکته تامل برانگیز مساله آنست که چگونه از سران سیاسی کشورها، جهت گفت‌وگوی مابین ادیان دعوت به عمل می‌آید؟
در حالیکه اولا چنین نشستی می‌بایست با حضور علما واندیشمندان ادیان مختلف انجام بگیرد و ثانیا تقابل و تعارض سران رژیم جعلی و جنایتکارانی که جرثومه وجودشان به خون هزاران بی گناه آلوده است با روح دین امری واضح و آشکار است. بدیهی است که انتخاب چنین عنوانی جهت ملاقات و مذاکره سران خائن کشورهای عربی و اربابان صهیونیستی ایشان، تنها در جهت انحراف افکار عمومی و کاهش حساسیت‌ها و تعدیل واکنش‌های امت اسلامی نسبت به این مساله بوده است. کاملا پیداست که مهمترین هدف تشکیل این اجلاس، اعلام همبستگی سران خودفروخته عربی با اسرائیل و از بین بردن قبح چنین ارتباطی در میان افکار عمومی بود و به دلیل آنکه در طول شش دهه گذشته، فاجعه فلسطین مهمترین رخداد مستمر و تاثیرگذار منطقه خاورمیانه محسوب می‌شود همبستگی عربی با اسرائیل، معنایی جز مصالحه سران عرب بر سر مساله فلسطین ندارد. نتیجه عملی و مشخص چنین نشستی، تشدید فشار بر فلسطینی ها بود که تنها یک روز پس از برپایی اجلاس با تشدید محاصره فلسطینیها و حملات موشکی به غزه نمود پیدا کرد.
رفتارهای خیانتکارانه این عمال صهیونیسم، به سالهای اخیر خلاصه نمی‌شود؛ بلکه در طول سالیان متمادی شاهد اعمال جنایتکارانه و وحشیانه آنان، بر علیه جریان‌ها و جنبش‌های اصیل و ناب اسلامی، به ویژه انقلاب اسلامی ملت ایران بوده‌ایم هنوز فجایعی را که به دست دژخیمان و مزدوران آل‌سعود در مراسم برائت از مشرکین رقم خورد و کشتار زائران بی دفاع و مظلوم خانه خدا را از یاد نبرده‌ایم. هنوز وصیتنامه الهی سیاسی امام راحل (ره) را فراموش نکرده‌ایم آنجا که آل سعود را رژیمی وابسته و خائن به حرم بزرگ الهی معرفی می‌نماید و حسین اردنی را جنایت پیشه‌ای دوره‌گرد می‌خواند و از حکومت‌های جائر آنان به عنوان وابستگان به شرق و غرب و مایه بدبختی مسلمانان یاد می‌کند.
کسی که خود را خادم حرمین شریفین می‌داند، اکنون هم مشرب خون هزاران کودک فلسطینی شده است و فطرت خود را که نشان از کفر و ضد انسانیت است به منصه ظهور گذاشته است. حاکمی که گوش خود را از حدیث شریف نبوی ((که می فرماید: هرکس صدای فریاد مسلمانی را بشنود و به کمک او نشتابد مسلمان نیست)) بسته ، آیا به راستی نماد ننگ امت اسلامی نیست؟
آیا وقت آن نرسیده عموم مسلمین یک صدا برائت خود را از صهیونیست‌های به ظاهر مسلمان اعلام کنند. صهیونیست‌هایی که چشم خود را از فقر مسلمانان آفریقا، فلسطین، عراق، افغانستان و پاکستان پوشانده و امروز سعی در حل مشکلات اقتصادی دولت جنایتکار آمریکا دارند!
براستی این چه رقابتی است که همگی سران عرب برای آشتی با رژیم منحوس صهیونیستی آغاز کرده‌اند!؟ کمپ دیوید، افتتاح سفارتخانه‌های اسرائیل در کشورهای عربی، سازش سران خائن، آناپولیس و در آخر هم کنفرانس ادیان.
این سران خائن باید بدانند که امروز اگر تا به حال غزه مظلوم و لبنان مقاوم، به دست دیو صفتان صهیونیست نیافتاده، اما آنکارا، ریاض، قاهره، ابوظبی، دوحه، کویت، امان و.... به تصرف این رژیم درآمده است !
کمک های مالی و حمایت‌های بی دریغ از فرقه تروریستی وهابیت و به خاک و خون کشاندن هزاران مرد و زن و کودک بی گناه در پاکستان، افغانستان و عراق و ایجاد ناامنی در کشور عزیزمان از یک سو و معرفی اسلام آن هم از نوع طالبانی‌اش به غرب و شرق همگی نشان از دسیسه امپریالیسم بین‌الملل برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی دارد.
متاسفانه این جنایات در سال‌های اخیر نیز به شکل‌های متفاوت دیگری اتفاق افتاده و شاهد ربوده شدن و کشتار دیپلمات‌ها و خبرنگاران ایرانی توسط این کوردلان جهت ضربه زدن به جمهوری اسلامی و ملت مسلمان ایران بوده‌ایم و متاسفانه دولت‌های جمهوری اسلامی در تمامی این سال‌ها نتوانستند اقدام موثری را جهت جلوگیری از تداوم این جنایات و احقاق حقوق ملت انجام دهند.
از طرف دیگر با کمال تاسف شاهد تبلیغ آزادانه این فرقه استعماری در کشورهای مسلمان و کشور عزیزمان هستیم که نه تنها تاکنون از این روند ممانعتی به عمل نیامده بلکه هیچ اقدام عملی مناسب و فراگیری در رابطه با تخطئه این توطئه و رسوا نمودن اندیشه‌های متحجرانه این فرقه ضاله صورت نگرفته است.
هم اکنون تمام قراین و شواهد نشان از آن دارد که عمر فرقه استعمارساخته وهابیگری افراطی همانند عمر اربابان صهیونیستی آن به سرآمده و طرفداران و حامیان خود را به سرعت از دست می‌دهد و انشاءالله با همت و عزم ملت‌های منطقه و امت اسلامی حاکمیت این ستم‌پیشگان به زباله‌دان تاریخ سپرده خواهد شد و حکومت‌هایی برآمده از خواست و اراده ملتها بر کشورهای اسلامی حاکم خواهد شد و از هماکنون آثار این فروپاشی نمایان است.
در شرایط کنونی که در ایام حج قرار داریم برهمه مسلمین عالم اعم از سنی و شیعه است که با حفظ وحدت کلمه سعی در افشای این توطئه آشکار نموده و مراسم برائت از مشرکین امسال را با شکوهتر از همیشه برگزار نموده و چهره کریه مشرکین حقیقی که هدفی جز نابودی اسلام عزیز ندارند و در راس آنان خدمتگزاران جانیان صهیونیستی که خود را خادمان حرمین شریفین نام نهاده‌اند را به تمامی مسلمین جهان بنمایانند و از هرگونه مجاهدت در این مسیر فروگذار ننموده و بدانند که نصرت الهی همواره یاریگر مجاهدان راه حق و وعده پیروزی نزدیک است.

نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات