تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۳۸۸ - ۰۸:۱۱  ، 
کد خبر : ۹۷۷۸۰

ارتباطات گسترده گروهک‌هایی نظیر نهضت آزادی و گروهک ملی- مذهبی با ستاد میرحسین موسوی


بازداشت رئیس شاخه جوانان گروهک نهضت آزادی به اتهام تبلیغ ضد نظام، اعتراض رئیس ستاد انتخاباتی میرحسین موسوی را برانگیخت. عماد بهاور که خود را هسته مرکزی پویش حمایت از خاتمی (موج سوم) نیز جا زده بود، در پوشش حمایت از اصلاح طلبان مشغول فعالیت های تخریبی علیه اصل نظام بود و اساساً بازداشت وی بنابر اعلام مراجع قضایی ارتباطی به تبلیغات انتخاباتی ندارد. اما بهزادیان نژاد با جانبداری غیرمترقبه از این عضو گروهک نهضت آزادی مدعی شد «بازداشت نامبرده به خاطر اقبال افکار عمومی به موسوی بوده است»!
این ماجرا از آن جهت قابل تأمل به نظر می رسد که موسوی در ایام سوگواری حضرت زهرا(س) و در پی اعتراض یک دانشجو مبنی بر اینکه «چرا شما با گروهک هایی نظیر ملی- مذهبی ها پیوند برقرار کرده اید» با عصبانیت گفته بود «به جای لباس سیاه برو لباس قرمز بپوش اما دروغ نگو. من با آنها ارتباطی ندارم.»
اما اکنون به تدریج ارتباطات گسترده گروهک هایی نظیر نهضت آزادی و گروهک ملی- مذهبی (کسانی نظیر سحابی) با ستاد موسوی آشکارتر می شود تا آن جا که کسانی چون غلام عباس توسلی، سحابی و حبیب پیمان و... در جلسات استانی ستادهای موسوی حضور به هم می رسانند و به عنوان سخنران جلسه! ستادهای مذکور را توجیه می کنند. این گونه نشست ها مکرراً در شهرهای مختلف برگزار شده ضمن اینکه اکثر سخنرانان جلسات تبلیغاتی ستاد موسوی- غیر از عناصر گروهکی- سران حزب مشارکت، سازمان مجاهدین و بعضاً کارگزارانی ها هستند و کمتر از اعضای ستاد خود موسوی اثری دیده می شود.
به نظر می رسد براساس استدلال آقای موسوی باید گفت شما به جای شال و کلاه سبز سیدی، لباس قرمز یزیدی بپوشید اما بر سر پیوند ستاد خود با گروهک ها، صادقانه با مردم مواجه شوید.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات