بایدها و نباید‌های تجارت با روسیه

در گذشته مقوله تجارت و برقراری روابط اقتصادی و بازرگانی کشورمان با اغلب کشور های جهان نه براساس بازارشناسی، بازاریابی و پیروی از یک مکانیزم علمی تعریف شده بوده، بلکه براساس شرایط خاص حاکم و رویکرد های دولتمردان کشورمان و همچنین سیاست های عرف تجارت بین الملل کشور های غربی و آمریکایی بوده است.
صندوق بین المللی پول پیش بینی کرد

هشدار کسری بودجه برای کشورهای خاورمیانه

گزارش 2015 بانک جهانی منتشر شد

بهبود رتبه ایران در «انجام کسب‌وکار»

مباني مديريت جهادي در آموزه‌هاي اسلامي/ دکتر محمد باقر قاليباف*

با فرهنگ جهادي است كه ما ميز مذاكره را هم ميدان مبارزه مي‌دانيم؛ شكل آن عوض شده؛ آن‌ها به‌دنبال آن هستند که نظام اسلامي نباشد، ما هم به دنبال اين هستيم كه با ظلم مبارزه كنيم

اشکودا شریک سوم خودروسازی ایران

پس از سه بار ناکامی، اشکودایی ها می خواهند بار دیگر شانس خود را برای حضور در «جاده مخصوص» و گرفتن سهمی از بازار بزرگ ایران، بیازمایند و باید دید این بار شراکت میان خودروسازی ایران و این زیرمجموعه شرق اروپایی فولکس واگن، رخ خواهد داد؟
۸۷