چطور فردی از داخل زندان مشغول انتشار روزنامه است؟!
ابولقاسم طالبی:
وقتی مدیر جشنواره‌ات دوتابعیتی شود معلوم است که نمی‌شود در جشنواره شرکت کرد. «یتیم خانه ایران» را از جشنواره بیرون کشیدم چون مدیرش دوتابعیتی بود و یک دوتابعیتی را هم مشاورش کرده بود.
داستان پرکشش و درگیرکننده «پدر» تاحدودی تکراری بودن نقش‌مایه‌های آن را جبران کرده است. تماشاگر سریال از همان لحظه اول، به دنیایی پا می‌گذارد که پر از جاذبه‌های دراماتیک است. از رابطه عاشقانه دو جوان متضاد با هم گرفته تا رقابت و حسادت و ستیزه و جوانمردی و جوانمرگی و... . علاوه بر اینها، نقش‌آفرینی بازیگران سریال هم به چشم‌نواز شدن آن کمک کرده است.
مستند «دیوار گتو»
این مستند داستان آوارگی قوم یهود است که در واقع از آوارگی لهستانی‌ها آغاز می‌شود و به تشکیل قوم یهود می‌رسد. این مستند نگاهی به داستان هولوکاست دارد و می‌توانم بگویم اولین مستندی است که درباره هولوکاست ساخته شده است، ضمن این که به فلسطینی‌ها و ظلم‌هایی که بر آنها رفته نیز اشاره دارد.
یادداشت مجله آمریکایی درباره «به وقت شام»:
به نظر می‌رسد که گیشه سینما‌های کشور نیازمند برنامه‌ریزی دقیق‌تری است؛ سینمایی که از یک سو قیمت بلیت آن افزایش می‌یابد و از سوی دیگر، تعداد سانس‌های نیم‌بهایش هم زیاد می‌شود. به قول معروف مخاطب را با دست پس می‌زنند، با پا پیش می‌کشند!
در مراسم رونمایی موسیقی متن«به وقت شام» مطرح شد
ابراهیم حاتمی‌کیا گفت: به تمام بخش‌های فیلم مسلط هستم؛ اما تنها جایی که تسلیم هستم، موسیقی کارن همایون‌فر است.
قبلی۷بعدی