صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۳ - ۰۷:۰۴  ، 
کد خبر : ۲۷۲۱۲۷

عکس ها و کاریکاتورهای روز + در حال تکمیل


پایگاه بصیرت؛انتشار فتوایی از یک مبلغ سعودی در خصوص حرام بودن ساخت "آدم برفی"، جنجال بسیاری را بین کاربران عربستانی در شبکه‌های اجتماعی به وجود آورده است.این فتوا همزمان با بارش برف در برخی مناطق عربستان، موجی از بحث و جدل را بین عربستانی ها به راه انداخت.از روز یکشنبه برخی مناطق شمالی عربستان سعودی شاهد بارش برف بود، به صورتیکه تصاویر برف بازی و آدم برفی های‌ساخته شده توسط عربستانی‌ها، صفحه‌های آنان را در شبکه‌های اجتماعی پر کرده است.

با این حال سایت خبری "ارم نیوز" خاطرنشان کرد که برخی فعالان در شبکه‌های اجتماعی به فتوای "محمد صالح المنجد" اشاره کردند که در آن ساخت آدم برفی را حرام دانسته است. البته زمان صدور این فتوا مشخص نیست.
هشتگ (#) ایجاد شده در خصوص تحریم ساخت آدم برفی در کشورهای عربی و به ویژه عربستان توجه بسیاری از کاربران را جلب کرده است، به صورتیکه برخی با آن موافقت و برخی هم مخالفت کرده‌اند.
یکی از کاربران دراینباره نوشته است: هنوز فرصت نکرده بودیم از بارش برف شادمان شویم که فتوایی صادر کردند؛ فقط مانده که برای قهوه عصر و آتش فتوا صادر کنند !!

آدم برفی در عربستان


وزارت دارایی عربستان اخیرا با انتشار گزارشی اعلام کرد : هزینه جشن ها و میهمانی های دولتی در این کشور 124 میلیون ریال سعودی است .به گزارش پایگاه اینترنتی " نباء " ، این وزارتخانه هر سال در موسم حج  173 میلیون ریال سعودی برای اسکان و هدیه میهمانان ویژه در هتل های مختلف می پردازد.هزینه میهمانی امرای مناطق ، استانداران، بخشداران ، دفاتر وزرا و مسؤولان 91 میلیون ریال است.هدایا معمولا تندیس های یادبود گران قیمت ، کریستال ، مجسمه های طلا ، خودکارهای بسیار گران قیمت برای روسا و اعضای هیات های شرکت کننده در مراسم هایی مانند سمینار و قطعه های طلا و الماس برای زنان می باشد.



فساد مالی گسترده آل سعود

 
سکوت رسانه ای در مقابل تظاهرات مسلمانان ��رانسه  علیه تروریسم و طرفداری اسلام از صلح و دوستی و مخالفت اسلام با تروریسم

مسلمانان در تظاهرات علیه تروریست در فرانسه/22دی93

مسلمانان در تظاهرات علیه تروریست در فرانسه/22دی93


اولین کنسول گری دولت انگلیس در ایران در شهر کرمان تاسیس شد، بیمارستان و قبرستان انگلیسی ها نیز این مکان قرار داشت.


 اولین قبرستان انگلیسی ها در ایران


کمک به سوریه چگونه است؟!


 
 



















مرگ دوقلوهای آواره سوری از شدت سرما،

یخ زدن دو قلوهای آواره سوری
پیروزی افغانها از دیدگاه ناتو





















 




نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات