صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۰  ، 
کد خبر : ۲۸۷۵۰۶

دعوای سَر‌های اصلاحاتی

لیست ائتلاف اصلاح‌طلبان در حالی امروز نهایی شد که قبل و بعد از انتشار لیست حاشیه‌هایی را به همراه داشت.
لیست ائتلاف اصلاح‌طلبان در حالی امروز نهایی شد که قبل و بعد از انتشار لیست حاشیه‌هایی را به همراه داشت.

قهر دولتی‌ها از جلسه اصلاح‌طلبان، دوئل کارگزاران با هیئت رئیسه شورای سیاست‌گذاری، باید کشیده دار حزب تازه تاسیس اتحاد یا همان «مشارکتی‌های 2» و تاکید حزب اراده ملت ایران برای قرار گرفتن یک عضو شورای مرکزی خود در لیست نهایی برخی از حواشی‌های جلسات انتخاباتی اصلاح‌طلبان بود.

کارگزارانی‌ها در حالی قبل از لیست نهایی بر سر حضور پروانه مافی در لیست اصلاح‌طلبان و حامیان دولت تاکید داشتند که اصلاح‌طلبان به ویژه ضلع اصلی آنان یعنی مشارکتی‌ها مخالف حضور وی بودند اما در نشست‌های پایانی بلاخره اصلاح‌طلبان به خواسته کارگزارانی‌ها تن دادند.

حزب تازه تاسیس اتحاد ملت یا همان «مشارکتی‌ها 2» نیز بر سر حضور تنها نماینده این حزب یعنی سید فرید موسوی در لیست تاکید داشتند که آن‌ها نیز با رایزنی‌ها بلاخره به سهخم خود رسیدند.

قهر حزب اعتدال و توسعه با لیدری مرتضی بانک سرپرست نهاد ریاست جمهوری پررنگ‌ترین حاشیه بستن لیست ائتلاف اصلاح‌طلبان بود به گونه‌ای که محمدرضا عارف تاکید بر این داشت که لیست اصلاح‌طلبان فقط مخصوص اصلاح‌طلبان باشد و حضور افرادی مثل کاظم جلالی، بهروز نعمتی را صحیح نمی‌دانست اما اصلاح‌طلبان با تهدید حزب اعتدال و توسعه به دادن لیست مجزا با عنوان حامیان دولت بلاخره کوتاه آمدند.

پس از لیست نیز حزب اعتماد ملی طی مطلبی در کانال خود گفته است که این لیستی که در رسانه‌ها منتشر شده نهایی نیست.

حزب اعتماد ملی گفته: «امروز و از ساعتی پیش در حالی لیست ائتلاف اصلاح‌طلبان تهران برای انتخابات مجلس در شبکه‌های مجازی و کانال‌های تلگرامی منتشر می‌شود که این فهرست صحت ندارد و هنوز ائتلاف اصلاح‌طلبان لیست نهایی را منتشر نکرده است. نام برخی افراد در لیست منتشرشده، به هیچ عنوان در فهرست نهایی قرار نخواهند داشت و افرادی نیز که در فهرست منتشرشده اسمی از آنها نیامده، در لیست نهایی قرار دارند که به زودی منتشر می‌شود. در این ساعات، به کابربران شبکه‌های اجتماعی و پیگیران فهرست اصلاح‌طلبان توصیه می‌شود که در برابر برخی بازی‌های رسانه‌ای و فریب‌های رسانه‌های رقیب، هوشیار باشند.»

حسین مرعشی عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران به این مطلب حزب اعتماد ملی واکنش نشان داده و گفته است که لیست نهایی است.

آقای مرعشی گفته که این لیست لیستی جامع و کامل در جهات اجرای برجام و حمایت از دولت است.

در لیست 30 نفره اصلاح‌طلبان افرادی چون علی مطهری، کاظم جلالی و بهروز نعمتی حضور دارند!

منبع: فارس

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات