صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۸  ، 
کد خبر : ۲۹۰۷۷۶

همین هرهری مسلکی و بی‌اخلاقی اصلاح‌طلبان را بدبخت کرد

«با روشن شدن تکلیف وضعیت سرکار خانم مینو خالقی و بازماندن ایشان از ورود به مجلس دهم اکنون بهتر و با صراحت می‌شود به این بی‌اخلاقی و تبعات‌اش پرداخت.» داریوش سجادی همکار سابق نشریات اصلاح‌طلب ضمن درج این مطلب در کانال تلگرام خود نوشت: صورت بدون روتوش ماجرا حاکی از آن است که شورای نگهبان نامبرده را علی‌رغم تائید صلاحیت اولیه بعد از یابش تصاویری از ایشان که حکایت از کشف حجاب در خارج از کشور داشته با وجود کسب اکثریت آرای شهروندان اصفهانی از ورود به مجلس منع کرد؛ تصمیمی که نهایتا نیز محرز شد.
وی می‌افزاید: نکته قابل توجه آنجاست که ظاهرا و علی‌رغم تکذیب‌های اولیه نسبت به اصالت تصاویر مزبور آن تصاویر صحت داشته و خانم خالقی واقعا کشف حجاب کرده بوده‌ا‌ند. این که ایشان یا هر خانم دیگری دلبسته به حجاب باشند یا نباشند موضوع این پست نیست و اساسا تقید یا عدم تقید به حجاب امری است شخصی و محول است به تصمیم و اراده آزادانه و آگاهانه افراد، هر چند التزام به آن در حوزه قانونی و عمومی ایران تکلیفی است شهروندی. اما محل نزاع و موضوع مناقشه آن است که خانم خالقی و امثال ایشان باید و موظفند قبل از هر گونه اهتمامی جهت ورود به نهادهای حکومتی تکلیف خود را با استانداردها و لوازم و ضوابط آن حکومت نیز روشن نمایند.
سجادی تصریح می‌کند: «سرکار خانم خالقی! چنانچه چنابعالی بنا به هر دلیل موجه یا ناموجهی تقید به استانداردهای اسلامی و قواعد نظامی که در آن زندگی می‌فرمایید از جمله حجاب را ندارید آیا این اصول فروشی و ریا و فرصت‌طلبی و نان به نرخ روزخواری نیست تا علی‌رغم این بی‌التفاتی، بی‌آزرمانه اصرار به ورود به یک نهاد حکومتی با آن استانداردهای اعلام شده، داشته باشید. وقتی تقید به ضوابط آن حکومت ندارید در آن صورت این کمال پررویی و زیاده‌خواهی و ظاهرفریبی است که مظلوم‌نمایانه و محجوب‌نمایانه و مردم‌فریبانه بخواهید به نهادهای وابسته به آن حکومت ورود داشته باشید! متأسفانه اصلاحات و اصلاح‌طلبان از ناحیه همین گشاده‌دستی‌ها و بی‌مبالاتی‌ها و اصول‌فروشی‌ها و زاهد‌نمایی‌ها و ریاورزی‌ها و بی‌اخلاقی‌ها و هرهری‌مسلکی‌ها به حضیض افتاد.


نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات