کلمه "لجبازی" از کجا آمد

اما آقای روحانی در حالی به رسانه‌ها انتقاد می کند که رسانه‌ها صرفا سخن آقای روحانی در جلسه قبلی رای اعتماد منعکس کرده بودند.

تفسیر به رأی های کاملاً غلط و انحرافی، بابِ ترویج توهین و افترا/محمّد رستگارفر

توهین اخیر سعید حجاریان به ساحت مقدس سیدالشهدا(علیه السلام) که در روزنامه اصلاح‌طلب آرمان به چاپ رسیده است ناشی از همان تحریفاتی است که رییس جمهور در اوایل محرم مطرح کرد.

حیثیت آژانس هزینه زورگویی قدرت‌ها/جواد رضایی

الآن آمانو در برابر این پرسش اعتراضی ایران قرار دارد که چرا ایران باید دوباره اجرای آن را بپذیرد در حالی که اجرای آن به هیچ وجه الزام‌آور نیست...
با انتشار بیانیه ای صورت گرفت

حمایت تشکلها و گروههای تبلیغی حوزوی از طرح امر به معروف مجلس

برخی افراد نگران ناامنی در جامعه به بهانه امر به معروف و نهی از منکر هستند حال آنکه تا به امروز نا امنی‌ها از سوی عاملان منکر و علیه آمران به معروف بوده است. و اکثر مجروحين آن حوادث طلاب و روحانیونی بوده‌اند

خاطره دیدار جرداق با رهبر انقلاب و امام موسی صدر

من از همین جا آرزو می‌کنم که ایران در این زمان همان‌گونه که شایسته چنین مردی است، همراه با عدالت و اخلاق و همه خوبی‌ها باشد. به صورت کلی می‌توانم بگویم که امام خمینی(ره) و امام خامنه‌ای بر راه و روش امام علی(ع) حرکت کرده‌اند.
نقدی بر نوشتار موهن حجاریان با تکیه بر آرای آقامجتبی تهرانی

قیام حسینی کاملا منطبق بر ظواهر شرع بود

تضحیه و جانبازی و فداکاری اباعبدالله دقیقا با عقل و فقه سر و گار داشته است و از دل فقه بیرون می آید

بررسی حادثه اسیدپاشی و چرایی جنجال‌آفرینی درباره آن/سید فخرالدین موسوی

نکته قابل تأمل در این میان، نقش ویژه رسانه‌های افراطی اصلاح‌طلب و حتی برخی مسئولان دولتی بود که به القای ارتباط میان امربه‌معروف و نهی‌از منکر با موضوع اسیدپاشی کمک کرد.
گفت و گوی بصیرت با یک شیعه نیجریه ای:

آن چه از ایران می دانستم

شيخ زاك‌زاكي ازايران خيلي خوب تعريف مي‌كردند،من وقتي اول بار واردتهران شدم؛ متاسفانه وقتي ديدم عده‌اي از زنان و دختران ايراني حجاب و پوشش خوبي ندارند با خودم گفتم اينجا ايران است!

13 آبان عاشورایی؛ فریاد بر سر یزیدیان زمان/احسان آیتی

اگر در روز عاشورا هیاتهای مذهبی تجمع ضد امریکایی برگزار کنند آن گونه که از اندیشه بزرگانی چون امام راحل و امام حاضر و شهید مطهری بر می آید از گریه صرف ثوابش بیشتر است.
۵۸