سیاسی >>  مجلس >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۴۰۴ - ۱۵:۵۳  ، 
شناسه خبر : ۳۸۸۷۶۲
رئیس مجلس خطاب به وزیر جنگ آمریکا تاکید کرد: فرماندهان آمریکا گزارش اصابت‌های هدفمند ایران را نمی دهند؟
«محمدباقر قالیباف» رئیس مجلس در نوشتاری در صفحه شخصی خود در ایکس، به شرح زیر نوشت: فرماندهان نظامی آمریکا از روند افزایشی اصابت‌های هدفمند و موثر ایران و آسیب‌های دردناکی که به آنها وارد شده، گزارشی نمی‌دهند؟ به نمایندگان می‌گویند پلن خروج نداریم، اما در رسانه‌ها گنده‌گویی می‌کنند تا بازار‌ها را مدیریت کنند. تا تنبیه متجاوز گریبان‌شان را رها نخواهیم کرد. 
 
 
 قالیباف روز گذشته نیز در توییتی تصریح کرده بود: امروز جهاد واجب یکایک ما برای اقامه حق، حضور در میدان‌ها، مساجد و خیابان‌ها و اقامه عزای امام و رهبر شهیدمان است. امر ملی را بر هر امر جناحی مقدم می‌دانیم و با حضور در خیابان، پشت ایران عزیز و قوای مسلح را محکم می‌کنیم.