صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۴۰۵ - ۱۶:۰۱  ، 
شناسه خبر : ۳۸۹۶۷۹
سخنگوی قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیا (ص) اعلام کرد: تجاوز ددمنشانه رژیم صهیونیستی به آب‌شیرین‌کن کشور کویت به بهانه متهم سازی جمهوری اسلامی ایران صورت گرفت.

سرهنگ دوم پاسدار ابراهیم ذوالفقاری سخنگوی قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیا (ص) اعلام کرد: تجاوز ددمنشانه رژیم صهیونیستی به آب شیرین کن کشور کویت به بهانه متهم سازی جمهوری اسلامی ایران که در ساعات گذشته صورت گرفت، نشانه رذالت و پستی اشغالگران صهیونیستی است.

اعلام می داریم همچنان، پایگاه ها و نظامیان آمریکایی و منافع آنها در منطقه و زیرساخت ها و تاسیسات نظامی، امنیتی و اقتصادی رژیم صهیونیستی مورد هدف قدرتمند ما خواهند بود.

کشورهای منطقه غرب آسیا ضروری است نسبت به فتنه انگیزی دشمنان آمریکای صهیونیستی برای بی ثبات سازی و نابودسازی منطقه هشیار باشند و به حضور ارتش آمریکای جنایتکار و صهیونیست های اشغالگر در منطقه، پایان دهند.