بین الملل >>  بین الملل >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۵ - ۰۹:۳۴  ، 
شناسه خبر : ۳۹۱۴۵۱
نخست‌وزیر پاکستان نسبت به برگزاری دور دوم مذاکرات ایران و آمریکا در اسلام‌آباد ابراز امیدواری کرد.

شهباز شریف، نخست‌وزیر پاکستان در مصاحبه با هفته‌نامه ساندی‌تایمز تأکید کرد که همه طرف‌های درگیر به اسلام‌آباد اعتماد دارند و گفت: «خوشبختانه ایران به پاکستان اعتماد دارد، دولت آمریکا نیز همین‌طور و همچنین کشورهای حوزه خلیج فارس. از رؤسای جمهور ترامپ و پزشکیان بابت پذیرفتن دعوت ما سپاسگزارم.»

وی ابراز امیدواری کرد که دور دوم مذاکرات مستقیم نیز به‌زودی در اسلام‌آباد برگزار شود.

او گفت: «صلح هرگز به‌آسانی به دست نمی‌آید. باید صبر، حکمت و توان عبور از دشوارترین چالش‌ها را داشت، ما همچنان بهترین تلاش خود را انجام می‌دهیم تا این روند صلح به صلحی پایدار منجر شود، باقی به‌دست خداوند است.»