تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۴۰۵ - ۰۸:۴۸  ، 
شناسه خبر : ۳۹۲۵۸۹
گردان جنین از انجام عملیات علیه صهیونیست ها با انفجار بمب کنار جاده ای خبر داد.

سرایا القدس - گردان جنین- از انجام عملیات علیه صهیونیست‌ها با انفجار بمب کنار جاده ای در مسیر نظامیان این رژیم خبر داد.

در بیانیه گردان‌های القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین آمده است: یکی از واحدهای رزمی‌ در گروهان شهرک "سیله حارثیه"، اعلام کردند که موفق شده‌اند یک بمب کنارجاده‌ای را در مسیر نیروهای کمکی نظامی در ورودی این شهرک منفجر کنند که منجر به وارد آمدن آسیب قطعی به خودروهای دشمن صهیونیستی شده است.