تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۴۰۵ - ۰۸:۵۸  ، 
شناسه خبر : ۳۹۲۵۹۱
روزنامه یدیعوت آحارانوت با ابراز سرخوردگی نوشت: اگر نتیجه جنگ امروز را می‌دانستیم، هرگز آن را آغاز نمی‌کردیم.

روزنامه عبری‌زبان یدیعوت آحارانوت در گزارشی تحلیلی، سیاست‌های واشنگتن را عامل بازگشت رژیم اسرائیل به شرایط «بازدارندگی ضعیف» و «آزادی عمل محدود» دانست.

روزنامه یدیعوت نوشت: دولت آمریکا با بی‌توجهی به مذاکرات با ایران، اسرائیل را به واقعیتی با آزادی عمل محدود و بازدارندگی ضعیف بازگردانده است.

این روزنامه در ادامه به نقل از یک منبع مطلع صهیونیست، اعتراف تلخی را منتشر کرد و نوشت: «سرخوردگی بزرگ‌تر از آن است که تصور می‌شود؛ اگر از قبل می‌دانستیم که نتیجه نهایی این خواهد بود، تردید جدی وجود دارد که اصلاً جنگ را آغاز می‌کردیم.»