بین الملل >>  سیاست خارجی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۴۰۵ - ۱۶:۳۳  ، 
شناسه خبر : ۳۹۲۷۷۷
سخنگوی وزارت امور خارجه ایران گفت: ستیزه‌جویی نماینده رژیم اشغالگر نتیجه بی‌کیفرمانی مطلق این رژیم است.

اسماعیل بقائی سخنگوی وزارت امور خارجه، در پیامی با انتشار کلیپ حمله لفظی و توهین‌آمیز نماینده رژیم صهیونیستی به نماینده دبیرکل در امور کودکان و درگیری‌های مسلحانه، نوشت: این نمایش شرم‌آور تکبر و توهین علیه قانون، عدالت و اخلاق، پیامد روشن مصونیت مطلقی است که توسط حامیان و پشتیبانان یک رژیم نژادپرست و تروریست به آن اعطا شده است؛ رژیمی که با نفی همه هنجارهای جهان متمدن، همچنان کارزار نسل‌کشی استعماری خود را نه‌تنها در فلسطین اشغالی بلکه در کل منطقه ادامه می‌دهد.

لازم به ذکر است روز گذشته، جمعه، در جلسه سازمان ملل راجع به کودکان و درگیری‌های مسلحانه، نماینده رژیم صهیونیستی برخورد تهدیدآمیزی با خانم ونسا فریزیر (Vanessa Frazier) نماینده دبیرکل در امور کودکان و درگیری‌های مسلحانه کرد. خانم ونسا فریزیر گزارش مستندی درباره شکنجه و خشونت جنسی علیه کودکان فلسطینی توسط رژیم صهیونیستی به این نشست ارائه کرده بود.