رئیس دستگاه قضا گفته است: دستگاه‌های کشور باید از انتقادات مردم، انتقادات رسانه‌ها، انتقادات دلسوزان و انتقادات مصلحان استقبال کنند و باید از گزارشگران فساد استقبال شود و مورد تشویق قرار گیرند. حجت‌الاسلام‌ والمسلمین رئیسی افزوده است: ضمانت اجرای قانون و عدالت در جامعه گسترش نظارت‌های مردمی از جمله امر به معروف و نهی از منکر است. هر کسی در جامعه باید احساس مسئولیت بکند. اگر این حساسیت از جامعه رخت بربندد یا اجرای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه سست شود، ما در آن جامعه به تعبیر امیرالمؤمنین(ع) باید شاهد تسلط اشرار باشیم.

آیین تکریم و معارفه فرمانده تیپ ۸۳ امام جعفر صادق(ع) در تالار همایش‏های ستاد این تیپ برگزار شد. به گزارش صبح صادق، «حجت‌الاسلام والمسلمین حاجی‌صادقی» نماینده ولی فقیه در سپاه در این مراسم با بیان اینکه امروز جبهه استکبار ده‌ها میدان عملیات را برابر جبهه انقلاب اسلامی گشوده است، گفت: «باید مهم‌ترین محور عملیاتی این جبهه علیه انقلاب اسلامی را شناخته و برنامه مقابله با آن را بدانیم.»گفتنی است، در این مراسم با تقدیر از زحمات و تلاش‌های «حجت‌الاسلام عزت‌الله معتمد»، «حجت‌الاسلام مجید منتظرزاده» به عنوان فرمانده جدید تیپ ۸۳ امام جعفرصادق(ع) منصوب شد.

«علیرضا علوی‌تبار» از تئوریسین‌های جریان اصلاحات که با همکاری دولت مدتی‌است با عنوان «جنبش اجتماعی»! خواهان حرکت میلیونی علیه نظام در خیابان‌ها شده به تازگی در یک میتینگ سیاسی در اصفهان، که از سوی حزب اتحاد ملت برگزار شد، در خصوص این جنبش گفته است: «این استراتژی (جنبش اجتماعی!) نیرویی است که سبب جلو رفتن استراتژی بهبودخواهی حکومتی می‌شود و جنبش اجتماعی به معنای شورش نیست، بلکه خشونت خط قرمز آن است. برای جنبش‌ها انتخابات اهمیت زیادی دارد تا از فرصت‌ها استفاده کنند.» گفتنی است  اصلاح‌طلبان در سال 1388 نیز مدعی حضور بدون خشونت در خیابان‌ها بودند!