بازدید فرمانده کل سپاه از  پروژه ملی پاتاوه ‌ـ دهدشت

فرمانده کل سپاه با تأکید بر اینکه نهضت رفع محرومیت در کشور تا رسیدن به فرجام خوش ادامه دارد، گفت: «بر اساس فرمان مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) علاوه بر مقابله با تهدیدات، برای سازندگی و رفع محرومیت در کشور تلاش می‌کنیم.» سردار سرلشکر حسین سلامی، در بازدید از پروژه ملی پاتاوه‌ـ دهدشت گفت: «کشور در شرایط سرنوشت‌سازی قرار دارد. در نبرد اقتصادی هستیم که نیاز به سازندگی و توسعه اقتصادی کشوری ضروری است.» فرمانده کل سپاه گفت: «در صورت تأیید مجوز از سوی وزارت دفاع، سپاه در ساخت یک بیمارستان درمانی در استان کهگیلویه و بویراحمد اقدام خواهد کرد.»

به همت شرکت صنام الکترونیک راه‌اندازی شد

با تلاش دو ماهه کارشناسان شرکت خدمات فناوری صنام الکترونیک، نرم‌افزار جدید کارتخوان حکمت طراحی و به صورت پایلوت در فروشگاه‌های اتکای شهید چمران و شهید فکوری نصب و راه‌اندازی شد.  کاهش صف جلوی صندوق‌های فروش و کاهش ۵۰ درصدی مصرف کاغذ رسید، همچنین افزایش سرعت تراکنش‌ها از مزیت‌های این نرم‌افزار است. با موفقیت‌آمیز بودن این نرم‌افزار در فروشگاه‌های مذکور تمامی فروشگاه‌های اتکا در کشور از اول آبان ماه با این نرم‌افزار فعالیت خواهند کرد. افزایش سرعت تراکنش کارتخوان‌های حکمت از ۵۰ ثانیه به ۲۰ ثانیه و کاهش مصرف ۵۰ درصدی کاغذ رسید.

پیام نماینده ولی‌فقیه در سپاه در پی درگذشت حجت‌الاسلام نظری

نماینده ولی‌فقیه در سپاه در پیامی درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین مختار نظری را تسلیت گفت. حجت‌الاسلام والمسلمین عبداللّه حاجی‌صادقی در این پیام با اشاره به اینکه نبود علمای انقلابی و ایثارگر در جامعه به آسانی قابل جبران نیست، افزود: «مرحوم مغفور حجت‌الاسلام والمسلمین مختار نظری(ره) عمر پر برکتش را همراه با جهاد فی سبیل‌اللّه در دوران شکوهمند دفاع مقدس و ترویج اسلام ناب محمدی، صیانت از ارزش‌های انقلاب اسلامی و هدایت پاسداران و بسیجیان در مسئولیت‌های مختلف از جمله مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران وقف نمود.»

۰913۰۰۰8294/ تابستان امسال نیروی انسانی سپاه ابلاغ کرد به علت ادغام بانک‌های نیروهای مسلح سهامداران بانک انصار برای فروش سهام به بانک مراجعه کنند که از قرار معلوم، کسانی که فروخته‌اند، ضرر کرده‌اند. چون سهام سه برابر شده و سود سالیانه نیز نگرفته‌اند.

۰918۰۰۰7082/ پنج سال است که وام مسکن پرداخت نکرده‌اند، تا کی باید منتظر باشیم؛ لطفاً پیگیری کنید.

۰913۰۰۰0300/ دو سال است که بازنشسته شده‌ام و پاداشم پرداخت نشده است! این در حالی است که ارزش آن یک پنجم شده است.

۰912۰۰۰8770/ درباره وام حکمت مسکن که از سال ۱۳۸۶ متوقف شده است، از بنیاد تعاون پیگیری کنید.

۰912۰۰۰3695/ لطفاً سنوات ارفاقی فرزندان شهدا را پیگیری کنید.

۰917۰009014/ پایگاه‌های بسیج در بندر گناوه را دریابید. بیشتر آنها کم فعالیت و راکد هستند.

۰917۰۰۰7730/ چرا به هر فروشگاهی که با اتکا قرارداد دارد می‌رویم، متأسفانه شاغلان دریایی سپاه را شامل نمی‌شود؟ مسئولان رسیدگی کنند.

۰918۰۰۰5173/ چرا بسیجیان کد ۸۸ در همه جای ایران رسمی شدند؛ ولی در برخی مناطق این اتفاق نیفتاد!

۰917۰۰۰2110/ شارژ پول نقد در حکمت کارت طرح خیلی خوبی بود، ولی نمی‌دانم چه سیاستی در کار است که با شارژ حکمت کارت فقط باید اجناس سوپری بخریم و نمی‌توان لوازم خانگی خرید، بنده ۷۵۰ هزار تومن شارژ کارتمه ولی پسرم آرزوی دوچرخه داره!

۰916۰۰۰0237/ طرح جدید صبح صادق خوب است؛ اما ای کاش قسمت پیام‌ها را حذف نمی‌کردید؛ حداقل جایگزین معرفی کنید.

صبح صادق: قسمت پیام‎ها نه تنها حذف نشده بلکه بخش بیشتری به پیام‌های مخاطبان اختصاص داده شده است.

۰915۰۰۰3362/ در کنار محرومیت‌زدایی باید به مردم محروم ماهیگیری را یاد داد. محرومیت‌زدایی صرفاً توزیع جهیزیه و بسته‌های غذایی، نوشت‌افزار و... نیست. اگر این هزینه‎ها را صرف رونق تولید و اشتغال کنیم، آنها خود به خود تأمین می‌شود.

۰915۰۰۰5459/ در مرداد سال ۹۷ جشنواره مالک‌اشتر در استان خراسان شمالی برگزار شد، چرا تاکنون جوایز آن را نداده‌اند؛ لطفاً پیگیری کنید.

۰933۰۰۰1382/ از فرماندهی بهداری سپاه می‌خواهم در صورت امکان نیروهای خرید خدمتی را که در مراکز درمانی مشغول به کار هستند، جذب کنند. بنده پنج سال است که در درمانگاه سپاه به صورت خرید خدمت مشغول به کار هستم./ قاسمی از بندرعباس

۰۹۱۳۰۰۰۱۴۲۷/ سلام با تشکر از نشریه جدیدتون. خواهشمندیم برای اربعین ۱۳۹۹ سپاه برای پرسنل خود تسهیلات فراهم کنند تا بهتر و با شکوه‎تر در پیاده‌روی شرکت کنند؛ مثل اتوبوس تا سر مرز یا وام‎های کم‌هزینه سفر. سپاس

۰914۰۰۰2336/ سلام قالب و طرح جدید عالی است؛ خسته نباشید.

۰919۰۰۰1815/ به تازگی بحث زیارت حرم‌های سوریه مطرح شده. برای سفر به سوریه و زیارت حرم عقیله بنی‌هاشم خانواده مدافعان حرم و شهدای مدافع حرم را در اولویت اعزام بگذارند.

 

پیامتان را از طریق سامانه پیامکی هفته‌نامه صبح صادق با ما در میان بگذارید

۳۰۰۰۹۹۰۰۳۳