خاطرات مدافع حرم شهید بابایی 

کتاب «الی‌الحبیب» مجموعه خاطرات خانواده و همکاران شهید بابایی است که به قلم «علی آسترکی» گردآوری شده و انتشارات شهید کاظمی آن را منتشر کرده است. این شهید متولد ۱۳۵۱، دانشجوی ‌ارشد مدیریت تحول، نویسنده و پژوهشگر، مدرس و کارمند دانشگاه اراک بود او در ۲۵ اردیبهشت سال ۱۳۹۵ در فلوجه عراق در تله انفجاری تروریست‌های تکفیری گرفتار شد به درجه رفیع شهادت رسید. شهید علیرضا بابایی در روز تولد حضرت ابوالفضل(ع) در سوریه دست راست و دو چشمش را از دست داد و به شهادت رسید.

اکران انیمیشن ایرانی در روسیه

نمایش «فیلشاه» محصول گروه «هنر پویا» به کارگردانی «هادی محمدیان» و تهیه‌کنندگی «حامد جعفری» پس از دوبله به زبان روسی  در 400 سینمای روسیه به نمایش درآمد. کارشناسان سینمایی روسیه از استقبال مخاطبان «فیلشاه» در روزهای نخست اکران در این کشور خبر داده‌اند. قرار است «فیلشاه» در چهار کشور «بلاروس»، «قزاقستان»، «قرقیزستان» و «جمهوری آذربایجان» هم روی پرده برود. این انیمیشن در اصل درباره اصحاب فیل و حمله ابرهه به خانه کعبه است که در نهایت به ولادت حضرت محمد(ص) ختم می‌شود.

راه‌اندازی باشگاه مخاطبان

باشگاه مخاطبان مستند جشنواره بین‌المللی «سینما حقیقت» راه‌اندازی شد؛ به این ترتیب عموم علاقه‌مندان سینمای مستند می‌توانند با مراجعه به وبگاه جشنواره و پرداخت حق عضویت، عضو این باشگاه شده و از مزایای آن در جریان برپایی سینما حقیقت و برنامه‌های جانبی باشگاه در طول یک ‌سال استفاده کنند. گفتنی است علاقه‌مندان برای عضویت در باشگاه مستند جشنواره سینما حقیقت باید به وبگاه جشنواره به نشانی «www.irandocfest.ir» مراجعه کرده و در زمان برگزاری جشنواره، کارت باشگاه مستند سینما حقیقت را دریافت کنند.