معاونت فرهنگی و تبلیغات سپاه فراخوان هشتمین کنگره شعر فرهنگیاران پاسدار را منتشر کرد. بنا بر این اطلاعیه، «رسالت پاسداران و سپاه در گام دوم انفلاب اسلامی»، «۸ فرمان فرمانده معظم کل قوا(مدظله‌العالی) برای پیشرفت ۱۰۰ درصدی سپاه» و «شعر طنز در موضوعات مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و...» سه محور اصلی این کنگره هستند. همچنین در بخش جانبی کنگره گرامیداشت شهدای روحانی سراسر کشور پیش‌بینی شده است. این کنگره ویژه کارکنان شاغل در سپاه، اعم از عضویت‌های نظامی، کارمند، بسیجی ویژه، خرید خدمت و سربازان وظیفه بوده و مهلت ارسال اشعار پایان آذر ۱۳۹۸ خواهد بود.

با حضور رئیس‌جمهور کلنگ‌زنی طرح «نفلین سینیت سراب» و افتتاح ساختمان الحاقی بیمارستان تبریز از پروژه‌های قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) انجام شد. به گزارش خبرنگارما، کارخانه نفلین سینیت سراب در حالی با رکود ساخت ۲۵ ساله روبه‌رو بوده که به تأکید مسئولان در حال حاضر می‌تواند سالیانه از خروج یک میلیارد دلار ارز از کشور برای واردات پودر آلومینا جلوگیری کند. همچنین ساختمان الحاقی مرکز آموزشی و درمانی امام رضا(ع) تبریز شامل بخش‌های اورژانس، آندوسکوپی، کولونوسکوپی، مرکز سلامت کارکنان، غربالگری سرطان و مرکز تحقیقات گوارش در زیربنای ۱۱ هزار مترمربعی و با اعتبار ۹۰۰ میلیارد ریالی به بهره‌برداری رسید.

آیین تکریم و معارفه رؤسای پیشین و جدید پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس برگزار شد. در این مراسم ضمن تقدیر از خدمات سرتیپ پاسدار محمد‌نبی ‌رودکی، رئیس سابق پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس، با موافقت و ابراز خرسندی رهبر معظم انقلاب، سرلشکر صفوی با حفظ سمت در مسئولیت دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا به ریاست این پژوهشگاه منصوب شد. پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس، مرجع و بزرگ‌ترین مرکز پژوهشی و آموزشی علوم و معارف دفاع مقدس در کشور است که در ساختار جدید خود، مستقل و زیر نظر رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح اداره می‌شود.

٠910٠٠٠8202/ چرا پس‌انداز مسکن از کد ٨٩ کسر نمی‏شه؟

٠910٠٠٠0060/ ای کاش باب جهاد در همه جای محور مقاومت برای ما باز می‎شد. آرزوی ما شهادت در راه خداست.

٠911٠٠٠0089/ فروشگاه‌های كوثر استانی جنس مناسبی ندارد یک و نیم سال است كه وام ده میلیونی خرید كالا گرفته‌ام؛ ولی هیچ جنس بدرد بخوری ندارند تا ما بگیریم، ماهی ١٨٨ هزار تومان قسطش را هم می‎دهیم./ جوادی از گیلان

٠912٠٠٠0016/ چرا سپاه خودرو لیزینگ برای کارکنان خود نمی‌آورد؟

٠912٠٠٠5461/ چرا ارشدیت کسانی را که با مجوز دانشجویی ادامه تحصیل داده‌اند، به بهانه مطابقت نداشتن با شغل‌شان نمی‎دهند.

٠912٠٠٠9440/ لطفاً پیگیر پروژه مسکن شهید خرازی تهران باشید؛ پروژ ٥ قرار بود پنج ساله تحویل داده شود؛ اما ٩ سال از آغاز پروژه می‌گذرد و خبری نیست.

٠913٠٠٠7063/ در میان پاسداران و بازنشستگان سپاه هم افراد محروم داریم؛ در کنار کار محرومیت‌زدایی از این عزیزان هم غفلت نکنیم. 

٠913٠٠٠4377/ از وام مسکن طرح حکمت پس از هشت سال هنوز خبری نیست.

٠913٠٠٠3491/ با توجه به گرانی چادر مشکی، مسئولان فکری کنند که چادر مشکی با قیمت مناسب یا اقساطی بگیریم.

٠914٠٠٠2473/ چرا ٢٥ درصد افزایش حقوق مناطق عملیاتی برای همه ادارات و ارگان‌ها اعمال می‎شود؛ ولی هنوز در سپاه خبری نیست؟ 

٠914٠٠٠8961/ لطفاً مسئولان برای امحای امن مدارک بازنشسته‌ها در دفاتر خدماتی ساتا، دستگاه کاغذ خردکن در نظر بگیرند./ جهانگیری از تبریز.

٠914٠٠٠4323/ به تازگی زمزمه نام‌نویسی طرح مسکن اقدام ملی دولت شروع شده است. چرا از بنیاد مسکن سپاه در این زمینه خبری نیست؟

٠915٠٠٠3291/ بفرمایید وضعیت وام مسکن چگونه است؟ چند سالی است نوبت ما رسیده؛ ولی بودجه نیست.

٠916٠٠٠0942/ شرایط جذب و حضور در نیروهای برون‌مرزی سپاه چیست؟ 

٠917٠٠٠6986/ چرا به هر فروشگاهی که با اتکا قرارداد دارد، می‌رویم شاغلان نیروی دریایی سپاه را شامل نمی‎شود؟

٠917٠٠٠2747/ چرا پروژه عرفان فاز ٢ بندرعباس راکد شده و کار نمی‎کنند؟

٠917٠٠٠1894/ پروژه ٢٥٠ واحدی شهرک شهید مطهری شیراز نمازخانه ندارد. / نامور از شیراز

٠917٠٠٠5369/ سلام ورودی ١٣٨٥ هستیم؛ اما وام حکمت را نگرفته‌ایم و بعد ١٤ سال خدمت خانه هم نداریم.

٠917٠٠٠4355/ چرا بانک انصار سال ١٣٩٨ سهام را پس داده و سود سهام سال مالی ١٣٩٧ را به سهامداران پرداخت نکرده؟

٠918٠٠٠1698/ چرا مناطق جنگی برای ما بسیجیان و پاسداران در استان کرمانشاه فعال نشده است؟/ وحید از کرمانشاه

٠918٠٠09970/ افزایش حقوق ٢٥ درصد نیروهای مسلح مناطق عملیاتی و جنگی کی محاسبه و عملیاتی می‏شود؟

٠919٠٠05334/ جوایز مسابقه کتابخوانی ١٣٩٧ چه شد؟ اعلام شد برنده کمک هزینه مشهد شده‌ام؛ ولی هشت ماه از سال می‌گذرد و خبری نیست!

٠936٠٠05207/ مطالب درباره حقوق و معیشت نیروها را به گوش فرماندهان برسانید. 

صبح صادق: بعضی از فرماندهان و مسئولان مسائل و مشکلات خوانندگان را در همین ستون مطالعه می‌کنند و بعضی از مسائل و مشکلات که گستره و فراگیری بیشتری دارد، جداگانه برای مسئولان مربوطه ارسال و پاسخ آن پیگیری می‌شود.

 

پیامتان را از طریق سامانه پیامکی هفته‌نامه صبح صادق با ما در میان بگذارید

٣٠٠٠٩٩٠٠٣٣