اولین دوره عرضی تخصصی همیاران کتاب در سپاه با حضور ۳۰ نفر از مروجان کتاب در رده‌های سپاه از ۳۰ آذر تا ۴ دی 1398 در دانشکده فرهنگ و ارتباطات سپاه برگزار شد.

به گزارش صبح صادق، معاونت فرهنگی و تبلیغات سپاه این دوره را با هدف شناسایی، توانمندسازی، ساماندهی و به‌کارگیری شبکه مروجان کتاب برای ترویج چهره به چهره کتاب، تربیت کارشناسان خبره در حوزه کتاب برای ترویج فرهنگ مطالعه کتاب و کتابخوانی برگزار شده است. آشنایی با نویسندگان، آشنایی با مکاتب مختلف حوزه کتاب، رو‎ش‌های مطالعه صحیح، تندخوانی و آشنایی با روش‌های ترویج و تبلیغ کتاب، از جمله برنامه‌های این دوره بوده است.

معاونت نیروی انسانی نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه با رده‌ها بوسیله ارتباط تصویری با موضوع سامانه کرامت و مباحث تخصصی این معاونت برگزار شد.

به گزارش صبح صادق، معاونت نیروی انسانی نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه با هدف کاهش هزینه‌های سفر،‌ جلسه اجرایی این معاونت به صورت ارتباطات تصویری همزمان با رده‌های تابعه برگزار شد. در این جلسه بیان موضوعات تخصصی از زبان «سرهنگ نقی‌زاده» جانشین معاونت نیروی انسانی نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه طرح و موضوعات تخصصی از سوی مسئولان ادارات معاونت نیروی انسانی و نیز پرسش و پاسخ مسئولان رده‌های تابعه انجام شد.

سرلشکر محسن رضایی با بیان اینکه مشکلات زیادی در زمینه علم و‌ پژوهش داریم، گفت:‌ «شکوفایی کشور در گرو پیشرفت علمی است.»

به گزارش صبح صادق، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در مراسم گرامیداشت هفته پژوهش - که در دانشگاه جامع امام حسین(ع) برگزار شد - اظهار داشت: «دانشگاه امام حسین(ع) از دل جنگ و دانشگاه جنگ از دانشگاه سپاه و انقلاب اسلامی هم از دل حوزه علمیه بیرون آمده است؛ به همین جهت و به دلیل اینکه اسلام بر پایه دانش و قلم است، دانشگاه برای سپاه مهم بوده و از اهمیت خاصی برخوردار است.»

٠902٠٠٠9558/ مدتی است پروژه مسکن باقری تهران تمام و تحویل داده شده است؛ ولی پس از چند سال هنوز برای خانه‌ها سند صادر نشده است؛ لطفاً علت را جویا شوید.

٠902٠٠03461/ چرا مزایای منطقه جنگی برای خوزستان فعال نمی‎شود؟

٠912٠٠٠4926/ چرا صندوق شفا در واریز وجوه هزینه شده‌ بیماران صعب‌العلاج تأخیر دارد؟

٠913٠٠٠6530/ بهتر است پیامک فروشگاه اتکا راه‌اندازی شود تا اعتبار کارت حکمت مشخص شود.

٠914٠٠07407/ در صورت ممکن اصلاحات حقوق بازنشستگان سال ١٣٧٤ را به مسئولان اطلاع‌رسانی فرمایید.

٠914٠٠٠2586/‌ لطفاً پیگیر گران‌فروشی اتکا باشید؛ زیرا وسایل را خیلی گران می‎فروشند.

٠915٠٠٠5725/ چرا سود سهام بانک انصار واریز نمی‌شود؟ اگر قسط بانک انصار یک روز دیر شود، نه تنها سودش را می‌گیرند؛ بلکه پیاپی به ضامن‌ها پیامک می‌زنند.

٠917٠٠٠8977/ با توجه به اینکه رهبر فرزانه انقلاب شعار امسال را سال «رونق تولید» نامگذاری کرده‌اند، چرا باید کالاهای اساسی از خارج وارد شود؟

٠918٠٠٠4563/ چرا به کسانی که معلول حین خدمت هستند، هیچ‌گونه وام یا تسهیلاتی تعلق نمی‌گیرد؟

٠918٠٠٠4563/ سقف مدت خدمت برای بسیجیان کد ٨٩ که در مناطق عملیاتی خدمت می‎کنند، چند سال است؟

٠918٠٠٠2490/ آیا کارمندان فنی امکان تغییر عضویت به نظامی شدن را دارند؟

٠918٠٠٠0972/ چرا فوق‌العاده مناطق جنگی کرمانشاه پرداخت نمی‎شود؟

٠918٠٠٠7415/ مشکل مسکن را درباره وام حکمت و پروژه‌های جدید حل کنید.

٠935٠٠٠9462/ پیشنهاد می‌شود برای کمک به کارکنان سپاه شب عید اقساط از حقوق‌شان کسر نشود/ اسدی از تهران

٠937٠٠٠0974/ نیروی انسانی سپاه در ابلاغیه‌ای به استان‌ها و همه رده‎ها مأموریت داد تا آخر سال ١٣٩٧ وضعیت بسیجیان کد ٨٨ و ٩٠ تعیین تکلیف شود، حال که به سال ٩٩ نزدیک می‎شویم هنوز هیچ خبری نیست. (بسیاری دوره عمومی سه ماهه و رسته‌ای را گذراندند و می‎توان گواهی تطبیق آموزش صادر کرد تا نیاز به دوره نداشته باشند و هزینه اضافی به سپاه تحمیل نشود.)

٠937٠٠07655/ چرا ما بسیجیان طرح امنیت ١١ ماه سال حقوق کارگری می‎گیرند؛ اما موقع عیدی آخر سال عیدی کارمندی؟

توضیحات: پیامک‌های ارسالی مربوط به مشکلات ایثارگران گرامی به دفتر سردار صفری، مشاور ایثارگران فرمانده کل سپاه ارسال شد. همچنین پیامک‌های مربوط به فروشگاه‌های اتکا به مسئول روابط عمومی این سازمان تحویل داده شد. طی هماهنگی‌های صورت گرفته نیز پیامک‌های حوزه خدمات درمانی به «ساخد» ارسال خواهد شد. پیامک‌های حاوی سؤالات عمومی مربوط به معاونت نیروی انسانی نیز به این معاونت ارسال خواهد شد. 

 

ارتباط با سردار صفری مشاور امور ایثارگران فرمانده کل سپاه

۳۵۲۳۲۴۲۲-۳۵۳۳۴۵۰۶