آخرین اثر فرهاد حسن‌زاده

کتاب «موش سر به هوا» با تصویرگری «علی خدایی» در ۴۸ صفحه و با شمارگان ۲۵۰۰ نسخه و قیمت ۳۰ هزار تومان در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شده است. در معرفی این کتاب آمده است: «موش سر به هوا» قصه‌ سفر هفت موش است که با تصویرگری علی خدایی شکل خلاقانه‌ای پیدا کرده است. کودکان علاوه بر خواندن قصه و تماشای تصاویر، می‌توانند با فکر کردن به پرسش‌هایی که کتاب مطرح می‌کند، پاسخ بدهند. این کتاب مناسب کودکان بالای ۷ سال است و سبب افزایش اعتماد به نفس آنها می‌شود.

فراخوان مسابقه کارتون

فراخوان  مسابقه بین‌المللی کارتون «ما کرونا را شکست می‌دهیم» منتشر شد که به شرح زیر است: مهلت ارسال آثار تا ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ و نشانی ارسال الکترونیکی آثار coronacontest@gmail.com است. این مسابقه از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دانشگاه علوم پزشکی شیراز با مشارکت مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری، بنیاد فرهنگی روایت فتح، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری، شبکه مجازی آی‌گپ و... برگزار می‌شود.گفتنی است،‌ هر شرکت‌کننده می‌تواند حداکثر پنج اثر را برای شرکت در مسابقات ارسال کند.

مسابقه کتابخوانی فصل باران

پویش مطالعاتی کتاب «فصل باران» با محوریت کتاب «تمنای بی‌خزان» همراه با ده‌ها جایزه ۱۰ میلیون ریالی از سوی «مرکز آفرینش‌های هنری» بسیج برگزار می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند کتاب‌ «تمنای بی‌خزان» را از کتابفروشی‌ها تهیه کنند یا با شماره ۰۹۱۲۵۰۸۱۰۸۰ (نشر ۲۷ بعثت) تماس بگیرند. پرسش‌های مسابقه داخل کتاب توزیع شده است و پاسخ‌ها به صورت پیامکی به سامانه ۱۰۰۰۵۷۲۰ ارسال کنند. «تمنای بی‌خزان» روایت‌های «زهرا سلیمانی‌زاده» از رزمنده‌‌ مدافع حرم، شهید «مهدی حسینی» به قلم «شیرین زارع‌پور» است.