مراسم جشنواره «جوان سرباز» نیروی زمینی سپاه در ستاد این نیرو برگزار شد. «سردار سرتیپ پاسدار علی‌اکبر پورجمشیدیان» معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه در این مراسم با اشاره به اینکه ایران امن‌ترین کشور منطقه غرب آسیاست، گفت: «امنیت امروز جامعه مدیون جوانانی است که با همین لباس‌های مقدس سربازی کمر همت بستند و از جان شیرین‌شان گذشتند تا حتی یک وجب از خاک کشورمان در دست دشمنان نیفتد.» وی با اشاره به اینکه ما اکنون در وضعیت جنگ نرم و توطئه‌ای برنامه‌ریزی شده از سوی دشمن قرار داریم، گفت: «جوانان ما باید علاوه بر مهارت‌های دفاعی و نظامی در حوزه های دیگر امنیت‌افزا هم مهارت و دانش لازم را پیدا کنند.»

فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: «ابلاغ آماده‌باش به کلیه بیمارستان‌های نیروی زمینی سپاه، پیگیری تأمین اقلام حفاظتی و شوینده‌های الکلی، بررسی میدانی از بیمارستان شهدای یافت‌آباد برای راه اندازی سامانهCT  اسکن، پیگیری تأمین لباس محافظ، ماسک N95 و... برای بیمارستان‌های نیروی زمینی سپاه به منظور امدادرسانی به بیماران ویروس کرونا و... از جمله اقدامات این نیروی برای مقابله با ویروس کرونا در حوزه بهداشت و درمان است.» «سردار محمد پاکپور» با تشریح اقدامات نیروی زمینی سپاه در روزهای اخیر برای مقابله با ویروس کرونا اظهار داشت: «همه یگان‌های جنگ نوین قرارگاه‌های ده‌گانه نیروی زمینی سپاه در حالت آماده‌باش کامل هستند.»

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) تهران گفت: «نیرو‌های بسیجی تا ریشه‌کنی ویروس کرونا در کنار مدافعان بهداشت و سلامت می‌مانند.» «سردار محمدرضا یزدی» در حاشیه جلسه قرارگاه زیستی استان تهران که با حضور «دکتر زالی» و اعضای این ستاد در سپاه محمد رسول‌الله(ص) تهران برگزار شد، با اشاره به آمادگی و عملیاتی شدن توان نیرو‌های بسیجی در مقابله با ویروس کرونا گفت: «در گام جدید ایجاد نقاهتگاه برای افراد مشکوک به ویروس کرونا و همچنین افراد درمان‌شده که باید دوره نقاهت را طی کنند، در دستور کار قرار گرفته است و یکی دیگر از موارد مورد بحث در جلسه، توزیع مواد ضدعفونی‌کننده و خدمات بهداشتی به خانواده‌های کم‌برخوردار در برخی محله‌های هدف در جنوب تهران توسط بسیج بود.»

٠٩٠٣٠٠٠٢٦٠٥/ چرا به سربازان وظیفه عیدی نمی‌دهند؟ بنده متأهل هستم و واقعاً مشکل معیشتی دارم، حقوق بنده ٣٦٠ هزار تومان است، واقعاً می‌شه زندگی کرد؟

٠٩١١٠٠٠٤٨٢١/ من خودم فرزند دوقلوی ٨ ساله دارم، ولی طرح حمایت از خانواده‌های با فرزند چند قلو شاملم نمی‌شود. لطفاً چتر حمایتی این طرح اصلاح شود.

٠٩١١٠٠٠٢٩٨٤/ برای وام ازداواج دخترم دو سال است در سامانه نيروی انسانی در انتظار هستیم!

٠٩١٣٠٠٠٣٧٣٩/ خواهشاً روی قیمت‌های اتکا نظارت داشته باشید، خدا رو خوش نمی‌آد یه مبلغ ناچیزی شارژ می‌کنن، بعدش بریم اتکا قیمتاش از بیرون گران‌تره. آجیلی که بهترینش بیرون کیلویی ١٣٠ هزار تومانه، داخل اتکا ١٨٠ هزار تومانه.

٠٩١٣٠٠٠٨٩٣٧/ چرا قیمت کالا در فروشگاه اتکا بسیار بالاست، در صورتی که مشابه آن در فروشگاه‌های سطح شهر بسیار پایین‌تر است.

٠٩١٤٠٠٠٦١٩٦/ چرا سهام انصار و سودش تعيين تكليف نمی‌شه؟

٠٩١٤٠٠٠٤٩٥٩/ متأسفانه ارشدیت تحصیلی کاملاً به صورت سلیقه‌ای اعمال می‌شود. در ستادهای سپاه استان‌ها اجرا شده اما در نواحی نمی‌شود.

٠٩١٤٠٠٠٥٣٤٣/ لطفاً پیگیر سنوات مثبت خدمتی از سوی رهبر معظم انقلاب برای بازنشستگی بسیجیان کد ٨٩ باشید.

٠٩١٤٠٠٠٨٩٦١/ چرا والدین تحت تکفل دارند تحت پوشش بیمه صعب‌العلاج قرار نمی‌گیرند؟ جهانگیری از تبریز

٠٩١٤٠٠٠٩٠٤١/ مسئولان برای مجوز تحصیلی پاسداران مناطق عملیاتی بالای١٠سال عنایت داشته باشند.

٠٩١٥٠٠٠٠٤٧٢/ یک نکته بهداشتی، با توجه به ارسال هفته‌نامه به سراسر کشور از طریق درگاه پست، لطف کنید اعلام نمایید که موارد بهداشتی را در هنگام دریافت و انتشار رعایت کنند.

٠٩١٥٠٠٠٨٦٨٨/ با توجه به ابلاغیه ستاد کل در خصوص در اولویت قرار گرفتن تحویل خانه سازمانی به پاسداران دارای فرزند دوقلو، متأسفانه بنیاد تعاون به این ابلاغیه عمل نمی‌کند و در عمل اجرایی نمی‌شود. خراسان جنوبی بیرجند

٠٩١٥٠٠٠٢٠٤٥/ با توجه به تأکید حضرت آقا نسبت به فرزندآوری، اینجاب ٣٣ سالمه و چهار تا فرزند دارم و فرزند پنج من هم تا چند ماه آینده به دنیا می‌آید، چرا در حقوق و شارژ اتکا برای فرزندان مبلغ ناچیزی اضافه می‎شود؟

٠٩١٧٠٠٠٨٣٦٣/ در استان‌های دیگر پرداخت وام مسکن شروع شده ولی در استان فارس هیچ خبری نیست و فقط قول و وعده می‌دهند، خواهشمندیم از ستاد کل سپاه برای شیراز فکر اساسی شود.

٠٩٢٢٠٠٠٧٦٢١/ وام مسکن پرسنل سپاه رو هم پیگیر باشید. با توجه به گرانی و تورم مسکن هر چه زودتر نسبت به تخصیص اعتبار برای پرداخت وام به مسئولان امر گوشزد کنید.

٠٩٣٧٠٠٠٣٠٣٤/ من کارمند فنی راننده هستم. نبود جایگاه و عدم دریافت رتبه بالاتر از ١٤ مانع از رشد و انگیزه در جمع خانواده راننده شده است. خواهشمند است رسیدگی شود.

٠٩١٥٠٠٠٥٩٢٤/ به ما بسیجیان کد ٨٩ بعد ١٢ سال خدمت ٣٥ تومان وام مسکن می‌دن که با تورم جامعه نمی‌خونه. لطفاً به وضعیت مسکن و حقوق این قشر زحمت‌کش رسیدگی کنید.

٠٩٩٢٠٠٠٩٩١٥/ افزایش حقوق ١٥ درصدی در سال ٩٩ دردی از ما دوا نمی‌کند، چون امسال هر ماه که گذشت یک تورم ٢٠ در صدی نسبت به ماه قبلش تجربه کردیم.

 

پیامتان را از طریق سامانه پیامکی هفته‌نامه صبح صادق با ما در میان بگذارید

٣٠٠٠٩٩٠٠٣٣