جایزه ویژه شهید سلیمانی

دبیر هفدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت، از اهدای جایزه ویژه سپهبد شهید «حاج‌قاسم سلیمانی» در مراسم اختتامیه این جشنواره خبر داد. «حمید نیلی» مدیر عامل انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس گفت: «تصمیم داریم این جایزه را برای دوره‌های بعدی جشنواره تئاتر مقاومت نیز نهادینه و تثبیت کنیم و پس از این، در پایان  هر دوره از جشنواره، این جایزه ویژه به یک اثر برگزیده تعلق گیرد تا به نوعی ادای دین، تعلق‌خاطر و هم‌بستگی جامعه متعهد و فرهیخته تئاتر کشور با این سردار آسمانی ابدی شود.»

جدید‌ترین اثر گروه انوار‌الهدی

«شاه پناهم بده» جدید‌ترین اثر گروه مدیحه‌سرایی هم‌خوانی قرآن انوار‌الهدی؛ که طی سال‌های اخیر برای همه مناسبت‌های ملی، مذهبی و بین‌المللی تولید اثر داشته است و با برخی گروه‌های خارجی هم همکاری دارد. هم‌زمان با دهه کرامت و در آستانه میلاد باسعادت امام رضا(ع) رونمایی شد. اثر «شاه پناهم بده» با شعری از «محمود حبیبی‌کسبی» آهنگ‌سازی «طویجان آتابای نیازی» تنظیم «سیدمهدی احمدی» میکس و مسترینگ «حسن صفری» و با تهیه‌کنند‌گی «طاها چوگان‌باز» و همکاری «مؤسسه مأوا» تولید شده است.

مجموعه شعر محبوبه صمصام‌شریعت

مجموعه شعر «دلم یه مهمون می‌خواد» سروده «محبوبه صمصام‌شریعت» از سوی انتشارات سروش منتشر شد. کتاب «دلم یه مهمون می‌خواد» ده شعر خردسال با موضوعات متفاوت برای کودکان گروه سنی «ب» است. این کتاب با تصویرگری «هاجر مرادی» به موضوعاتی مانند کمک به حیوانات، نقاشی کردن، کاشتن درخت و موضوعاتی دیگر اشاره دارد. یادآور می‌شود، صمصام‌شریعت حدود هفت سال است در زمینه شعر کودک فعالیت دارد و کتاب‌های شهر الفبا،‌ لالایی گل‌ها، ‌کوچولو در خانه و... از جمله آثار  او ست.