برنامه‌ای برای شبکه سلامت

برنامه تلویزیونی «حال خوب» با تیم جدید روی آنتن می‌رود. این برنامه گفت‌وگومحور در سری جدید خود با موضوعات آموزشی، سرگرمی و تفریح، مهمان خانواده‌ها می‌شود و با آیتم‌های متعدد، مباحث مختلف روان‌شناختی را آموزش می‌دهد. روابط و تعاملات خانوادگی، سلامت روان و آموزش مهارت‌های زندگی از جمله مباحثی است که در این برنامه طرح می‌شود. خانواده و جمعیت، تعلیم و تربیت اخلاق‌مداری در خانواده و جامعه از دیگر موضوعاتی است که در گفت‌و‌گو با کارشناسان و استادان دانشگاه طرح و واکاوی می‌شود.

اقدام ویژه پایگاه اطلاع‌رسانی حج

پایگاه اطلاع‌رسانی حج به‌منظور غنابخشی موضوعات حج و زیارت در فضای مجازی، تلاش می‌کند حرکتی نو در فضای مجازی ایجاد کند.

کتابخانه تخصصی حج از بخش‌های اصلی این پایگاه است و محلی مناسب برای پژوهشگران و زائران سرزمین وحی به شمار می‌آید.

بیش از دو هزار و ۵۰۰ اثر مکتوب، شامل هزار و ۳۶۴ جلد کتاب و هزار و ۵۰۰ مقاله در کتابخانه پایگاه اطلاع‌رسانی حج قرار گرفته و قابلیت نصب بر تلفن همراه را داراست.

رمانی بر اساس زندگی سردار بی‌سر

چاپ سوم «کتیبه ژنرال» (نامزد هجدهمین جایزه قلم زرین) رمانی بر اساس زندگی سردار بی‌سر، شهید مدافع حرم «عبدالله اسکندری» روانه کتاب‌فروشی‌ها شد.

رمان کتیبه ژنرال در دو جلد و هزار صفحه به نام‌های «قصرالدشت» جلد اول و «قمحانه» جلد دوم در انتشارات شهید کاظمی به رشته تحریر درآمده است. رمان کتیبه ژنرال به قلم نویسنده معاصر کشور «اکبر صحرایی» تألیف شده است. رمان با کتیبه ۲۲ شروع می‌شود و از همان آغاز فرم ساده و تقویمی را می‌شکند و از زمان حال به گذشته رجوع می‌کند.