فرمانده کل سپاه گفت: ما قاعده جنگ را از درون جنگ و میدان‎های واقعی تقابل استخراج کردیم و نیروی قدس قاعده غلبه بر دشمنان زیاد را در میدان واقعی تولید کرد و به نمایش گذاشت. «سردار سرلشکر حسین سلامی» فرمانده کل سپاه در جمع فرماندهان و مسئولان نیروی قدس سپاه هم‌زمان با سالروز پیروزی غرورآفرین حزب‌الله لبنان در برابر رژیم جعلی صهیونیستی در جنگ 33 روزه و روز مقاومت اسلامی اظهار داشت: هنر نیروی قدس سپاه ارائه فرمول «غلبه عده‌ای کم بر دشمنان زیاد» و تفسیر مجسم آیات نورانی قرآن است؛ این تحقق وعده‎های الهی بود که توسط مجاهدان راه خدا به بهترین شکل رقم خورد.

«سعید حجاریان» با بحران ‌نمایی از وضعیت کشور در یادداشتی در روزنامه شرق برای برون رفت از بحران ساختگی خود می‌نویسد: «در این شرایط به‌گمان من باید به‌طور عاجل و در دو جبهه (داخل و خارج) مذاکراتی صورت بگیرد.» در الگوی مذاکره با خارج، ابتدا باید پذیرفت بر نفس مذاکره ایرادی مترتب نیست، چه با جمهوری‌خواهان چه با دموکرات‌ها، چه بی‌‌واسطه و چه با واسطه. ارائه این نسخه تکراری آن هم در شرایطی که جمهوری اسلامی ایران با راهبرد مقاومت حداکثری، پروژه تحریم را به شکست کشانده است، فقط یکی از نشانه‌های آن تنها ماندن آمریکا در تمدید تحریم‌های تسلیحاتی است.

«سیدعباس موسوی» پس از شکست قطعنامه ضد ایرانی آمریکا در شورای امنیت در توئیتر نوشت: «در تاریخ ۷۵ ساله سازمان ملل سابقه نداشته که آمریکا تا این حد منزوی باشد.» او در ادامه اضافه کرده است: «با وجود همه سفرها، فشارها و دوره گردی‌ها، آمریکا توانست فقط یک کشور کوچک را با خود همراه کند.» دیشب ‎دیپلماسی فعال ایران در کنار استحکام حقوقی ‎برجام، آمریکا را برای چندمین بار در شورای امنیت شکست داد. آمریکا پیش‌نویس قطعنامه‌ای را در شورای امنیت سازمان ملل متحد به رأی گذاشت که شکستی مفتضحانه برای آمریکا بود، به طوری که ۱۱ عضو به آن رأی ممتنع و فقط آمریکا و دومینیکن رأی مثبت دادند.»