روزنامه «گاردین» در گزارشی نوشت که «بن والس» وزیر دفاع انگلیس برای اولین بار بدهی بریتانیا به ایران بر سر یک معامله تسلیحاتی را به رسمیت شناخته و در تلاش است تا این بدهی را از طریق قانونی تسویه کند. وزیر دفاع انگلیس با اشاره به قرارداد مربوط به اداره صنایع تسلیحاتی بریتانیا و ایران و اختلاف حقوقی در این زمینه به بدهکار بودن دولت بریتانیا اذعان کرده و گفته است که تمامی راه‌های قانونی و حقوقی  برای بازپرداخت این بدهی‌ها باید بررسی شود. بریتانیا بابت عدم تحویل تانک‌های «چیفتن» سفارش شده از سوی ایران حدود 400 میلیون پوند به تهران بدهکار است.

«جو بایدن» معاون نامزد انتخاباتی آمریکا، دونالد ترامپ را متهم به تلاش برای لطمه زدن به مشروعیت انتخابات 2020 با تشویق رأی‌دهندگان برای دو بار رای دادن کرده است. بایدن تأکید کرد: «به نظر من هدف از کل این ماجرا آن است که هرج و مرج به قدری زیاد شود که در انتخابات فارغ از نتیجه نهایی آن، ابهام ایجاد گردد. دلیل حرف‌های ترامپ می‌تواند این باشد، چون چیزهایی که او می‌گوید و کارهایی که انجام می‌دهد، تا آنجا که من می‌دانم، هیچ رئیس‌جمهوری در تاریخ آمریکا انجام نداده است.»

سفیر ایران با وزیر دارایی عراق دیدار کرد و دو طرف با بررسی نتایج و توافقات انجام شده در سفر اخیر نخست‌وزیر عراق به تهران بر پیگیری و نهایی شدن موافقت نامه‌ها تأکید کردند. «مسجدی» و «علاوی» همچنین درباره اجتناب از اخذ مالیات مضاعف، همکاری‌های گمرکی و موافقت‌نامه تشویق و حمایت متقابل از سرمایه‌گذاری و نیز پرداخت مطالبات ایران در موضوع فروش گاز و برق از سوی دولت عراق گفت‌وگو و تبادل نظر کردند. وزیر امور اقتصاد و دارایی عراق در آینده نزدیک به  ایران سفر خواهد کرد.