«دونالد ترامپ» در جمع هوادارانش تأکید کرد جز در صورت وقوع تقلب، او بازنده انتخابات ماه نوامبر نخواهد بود. ترامپ گفت: «ما برنده می‌شویم، نمی‌بازیم مگر اینکه تقلب کنند. نگاه من اینطور است. نمی‌توانیم اجازه بدهیم تقلب کنند. کشورمان در خطر است، چون این آدم‌ها کشورمان را نابود می‌کنند.» رئیس‌جمهور آمریکا افزود: «ما خواستار انتقال قدرت به صورتی بسیار دوستانه هستیم، ولی نمی‌خواهیم علیه ما تقلب شود و [نمی‌خواهیم] در حالی که می‌دانیم در هزاران هزار رأیی که سرنوشت متفاوتی را رقم می‌زدند تقلب صورت گرفته، احمق‌بازی در بیاوریم و بگوییم، اوه، بیایید قدرت را انتقال دهیم.»

«نیکلاس مادورو» با تأکید بر اینکه همکاری کاراکاس و تهران ادامه خواهد یافت، افزود: «برنامه توسعه سامانه‌های تسلیحاتی داخلی و بومی خود را نیز پیش خواهد برد.» رئیس‌جمهور ونزوئلا توضیح داد: «ما تمام آنچه برای ایجاد سیستم تسلیحات بومی نیاز است، در اختیار داریم و در عین حال به همکاری با روسیه، چین، کوبا، ایران و تمامی جهان ادامه می‌دهیم و از آنها در زمینه علمی، فناوری و به ویژه مسائل مربوط به تسلیحات و امور راهبردی کمک دریافت می‌کنیم.» اظهارات مادورو در حالی مطرح می‌شود که آمریکا تحریم‌های جدیدی را علیه مادورو به دلیل همکاری با ایران تحمیل کرد.

سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) اقدام رژیم صهیونیستی در تصویب پروژه ساخت هزاران واحد مسکونی در شهرک‌های کرانه باختری را نشان‌دهنده دروغی دانست که طرف‌های توافق‌نامه‌های عادی‌سازی درباره توقف طرح الحاق کرانه باختری در ازای عادی‌سازی بیان می‌کردند. «حازم قاسم» افزود: «چنین تصمیم‌هایی درباره گسترش شهرک‌سازی، بزرگی جنایت سازشگران در عادی‌سازی روابط‌شان با رژیم صهیونیستی را نشان می‌دهد.» وی گفت: «اعلام تصویب پروژه جدید شهرک‌سازی رژیم صهیونیستی همان چیزی بود که ما از ابتدا درباره آن هشدار دادیم و گفتیم توافقات سازش با رژیم اشغالگر آن را برای ارتکاب جرایم بیشتر در حق ملت فلسطین گستاخ‌تر می‌کند.»