وزارت امور خارجه ایران در واکنش به نقض مکرر آتشبس از سوی آمریکا تاکید کرد ایران از خود دفاع خواهد کرد.
کد خبر: ۳۹۲۲۰۰ تاریخ انتشار : ۱۴۰۵/۰۳/۱۶
وزارت امور خارجه کشورمان بیانیهای درباره نقض مستمر آتشبس توسط رژیم صهیونیستی و آمریکا صادر کرد.
کد خبر: ۳۹۲۰۲۳ تاریخ انتشار : ۱۴۰۵/۰۳/۱۱