کد خبر: ۳۹۲۶۸۷ تاریخ انتشار : ۱۴۰۵/۰۳/۲۷
نیروهای آمریکایی پایگاه ویکتوریا در بغداد را به صورت کامل ترک کرده و به سمت اردن حرکت کردند. این پایگاه که نماد اشغال عراق توسط آمریکا بود، پس از ۲۲ سال تخلیه شد. گروههای مقاومت عراق چند روز پیش اولتیماتوم ۵ روزه برای خروج آمریکا تعیین کرده بودند و امروز واشنگتن درخواست تخلیه نیروهای خود به اردن را پذیرفت.
کد خبر: ۳۸۹۴۹۷ تاریخ انتشار : ۱۴۰۵/۰۱/۰۴