وزارت خارجه:
وزارت امور خارجه بیان کرد: آتشبس در لبنان، بخش لاینفک تفاهم آتشبس مورخ ۱۹ فروردین ۱۴۰۵ بود و دولت آمریکا مسئولیت مستقیم در قبال نقضهای آتشبس از سوی رژیم صهیونیستی است.
کد خبر: ۳۹۲۲۷۰ تاریخ انتشار : ۱۴۰۵/۰۳/۱۸
یک رسانه صهیونیستی با اشاره به افزایش اقتدار ایران، پس از عهدشکنی آمریکاییها در برجام، نوشت واشنگتن و تلآویو می توانند فقط آرزوی بازگشت به آن دوره را داشته باشند.
کد خبر: ۳۹۱۹۴۶ تاریخ انتشار : ۱۴۰۵/۰۳/۰۹