بصیرت پاسخ میدهد؛ «چرا باید در خیابان بمانیم؟»
امروز پاسخ به این پرسش که برای ایران چه میتوان کرد؟ پیچیده نیست. باید در کنار هم ایستاد؛ آرام، هوشیار و متحد. خیابان را به صحنه همبستگی تبدیل کرد. این، خط مقدم دفاع ملی است؛ جایی که اراده جمعی، بزرگترین سلاح ماست.
کد خبر: ۳۸۸۶۶۵ تاریخ انتشار : ۱۴۰۴/۱۲/۱۲
رئیس جمهور گفت: ایران متعلق به همه مردم ماست و برای یک دسته خاص نیست. دشمنان هرگز تصور نمیکردند ما بمانیم اما ما ایستادیم. ما به دنبال جنگ نیستیم ولی اگر کسی بخواهد تجاوز کند، با قدرت در برابرش خواهیم ایستاد.
کد خبر: ۳۸۰۶۲۹ تاریخ انتشار : ۱۴۰۴/۰۶/۰۸