امام خامنهای(مدظلهالعالی):
خدا رحمت کند شهید قرنی را، یک ارتباطی با ما از پیش از انقلاب پیدا کرده بود، آن اواخر. وقتی که انقلاب شد و ایشان مسئولیت پیدا کرد. من به او گفتم که من آماده هستم بیایم در ارتش. درجه هم نمیخواهم؛ فقط یک دانه ستاره، بیشتر هم نه! گفت شما بیا درجه سرهنگی به تو میدهم که آن وقت در واقع بالاترین درجه بود. یعنی آدم افتخار میکند که جزو یک چنین ارتشی باشد، جزو یک چنین مجموعه نظامیای باشد.(۱۴۰۱/۱۱/۱۹)
کد خبر: ۳۵۸۵۹۳ تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
امام خامنهای(مدظلهالعالی):
گاهى بعضى از جوانهاى ما که مراجعه میکنند و جوابى نمىشنوند، به من نامه مینویسند و التماس میکنند که اجازه بدهید ما برویم در صفوف مقدم با رژیم صهیونیستى بجنگیم. ملت، عاشق مبارزه با صهیونیستها است و جمهورى اسلامى [هم این را] نشان داده است.(۱۳۹۳/۹/۴)
کد خبر: ۳۵۸۳۴۱ تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۱/۲۷