سخنگوی وزارت خارجه کشورمان تاکید کرد: اورانیوم غنی شده ایران به هیچ وجه به جایی قرار نیست انتقال داده شود .
کد خبر: ۳۹۰۳۵۵ تاریخ انتشار : ۱۴۰۵/۰۱/۲۹
سخنگوی وزارت امور خارجه امروز با بیان اینکه تنها میانجی که در حال حاضر تبادل پیام از طریق آن صورت میگیرد، پاکستان است و از یکشنبه که هیأت ایران به تهران برگشت تا امروز پیامهای متعددی از طریق واسطه پاکستانی تبادل شده است، گفت: امروز به احتمال زیاد میزبان هیأتی از پاکستان هستیم.
کد خبر: ۳۹۰۳۰۵ تاریخ انتشار : ۱۴۰۵/۰۱/۲۶