سخنگوی وزارت امور خارجه ایران امروز اقدام آمریکا در نقض چندینباره آتشبس و لفاظیهای تهدیدآمیز علیه ایران و برخی کشورهای منطقه از جمله عمان را محکوم کرد و گفت: تهدید به «انهدام» یک کشور عضو سازمان ملل نشانه خطرناک دیگری از عادیسازی قانونشکنی و قلدرمآبی در روابط بینالملل است.
کد خبر: ۳۹۱۸۹۲ تاریخ انتشار : ۱۴۰۵/۰۳/۰۷
سخنگوی وزارت امور خارجه امروز در نشست هفتگی با خبرنگاران گفت: اینکه در خصوص بخش زیادی از موضوعات مورد گفتوگو با آمریکا به جمع بندی رسیدیم امر درستی است، ولی اینکه بگوییم به این معناست که امضای توافق قریب الوقوع است، کسی نمیتواند چنین ادعایی کند.
کد خبر: ۳۹۱۷۶۹ تاریخ انتشار : ۱۴۰۵/۰۳/۰۴