وزیر امور خارجه ایران امروز از آزادی تردد در تنگه هرمز در دوره باقی مانده از آتشبس بین ایران و آمریکا خبر داد و گفت: در پی اعلام آتشبس در لبنان، عبور و مرور تمامی کشتیهای تجاری از طریق تنگه هرمز برای باقیمانده دوره آتشبس بهطور کامل آزاد اعلام میشود.
کد خبر: ۳۹۰۳۵۰ تاریخ انتشار : ۱۴۰۵/۰۱/۲۸
فرمانده ارتش پاکستان امشب با وزیر امور خارجه ایران در تهران دیدار و گفتوگو کرد.
کد خبر: ۳۹۰۳۱۸ تاریخ انتشار : ۱۴۰۵/۰۱/۲۶