پس از بسته شدن تنگه هرمز توسط ایران، تحلیلگران خارجی تاکید کردند که تهران با وجود داشتن موقعیت خاص ژئوپلیتیکی خود، نیازی به سلاح هستهای ندارد و تنگه، عملا نقش آن را بازی میکند. موضوعی که اکنون وزیر خارجه آمریکا نیز به آن معترف است.
کد خبر: ۳۹۰۷۷۸ تاریخ انتشار : ۱۴۰۵/۰۲/۰۸
وزیر امور خارجه آمریکا اعتراف کرد که این کشور قادر به بازگشایی تنگه هرمز نیست و بازگشایی آن فقط به تصمیم ایران وابسته است.
کد خبر: ۳۸۹۵۷۲ تاریخ انتشار : ۱۴۰۵/۰۱/۰۷