رئیسجمهوری در نخستین ساعات عادی شدن روند فعالیتهای اداری کشور در روز شنبه (۲۲ فروردین) با حضور در وزارت نفت ضمن قدردانی از کارکنان صنعت نفت، بر آمادگی برای تأمین انرژی و اهمیت تداوم خدمترسانی مطلوب به ملت ایران تأکید کرد.
کد خبر: ۳۹۰۱۵۸ تاریخ انتشار : ۱۴۰۵/۰۱/۲۳
کد خبر: ۳۹۰۱۴۵ تاریخ انتشار : ۱۴۰۵/۰۱/۲۳