حقوق بشر آمریکایی - صفحه 16

برچسب ها
گفتگو با «جعفر قنادباشي» کارشناس مسائل سياسي
آمريکايي‌ها در مواردي که نتوانسته‌اند از اهرم سياسي و نظامي يا حتي اهرم‌هاي اقتصادي پيچيده‌اي که دارند براي ضربه زدن استفاده کنند؛ اهرم حقوق بشر را وسيله‌اي مؤثر براي پيش بردن سياست‌هاي خود در مجامع بين‌المللي دانسته و آن را به کار برده‌اند.
کد خبر: ۳۱۵۷۲۳    تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۴/۰۹

«هر کس دیگری درباره حقوق بشر حرف بزند ، آمریکایی ها حق ندارند درباره حقوق بشر حرف بزنند. دولت آمریکا بزرگ ترین نقض کننده حقوق بشر در دنیا است.»
کد خبر: ۳۱۱۳۹۰    تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۴/۱۲