تحلیل ژئوپلتیک/ بندر الفجیره و شیطنت امارات
امارات، عربستان، قطر، کویت به دنبال ایجاد یک خط لوله مشترک تا بندر فجیره برای صادرات نفت خود بودند که تنگه هرمز را بیخاصیت و ایران را در انزوای ژئوپلتیک قرار دهند و یک آبراهه از خلیجفارس به دریای عرب با کمک رژیم صهیونیستی و غرب احداث کنند و قدرت ایران را خنثیسازی کنند.
کد خبر: ۳۸۹۳۳۴ تاریخ انتشار : ۱۴۰۴/۱۲/۲۷
وزیر راه ترکیه گفت: با اجازه ایران یکی از ۱۵ کشتی که در منطقه(خلیج فارس) داریم را از تنگه هرمز عبور دادیم.
کد خبر: ۳۸۹۱۱۹ تاریخ انتشار : ۱۴۰۴/۱۲/۲۲