علیرضا کاظمی گفت: در مواجهه با همکاران فرهنگی و مدیران مدارس نباید برخورد سلبی صورت گیرد، بلکه باید با تذکر، آگاهسازی و گفتوگو، مسائل را مدیریت کرد.
کد خبر: ۳۸۸۱۸۶ تاریخ انتشار : ۱۴۰۴/۱۲/۰۴
وزیر آموزش و پرورش گفت: توانستیم بین ۷۰ تا ۸۰ درصد معلمان را برای رسیدن به یک سطحی از کیفیتبخشی، آموزش یکسان بدهیم.
کد خبر: ۳۸۳۶۸۴ تاریخ انتشار : ۱۴۰۴/۰۸/۱۴