تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۳۸۸ - ۰۹:۴۵  ، 
شناسه خبر : ۱۰۰۸۷۷

انتقاد صریح رهبر فرزانه انقلاب از برخى مطبوعات به خاطر بى انصافى در قبال دولت، بیش از هر چیز دیگر هشدارى اخلاقى از جانب عالى ترین مقام سیاسى و معنوى کشور به جریان ها و گروه هاى سیاسى و بازوهاى رسانه اى آنان است.
حقیقت این است که در یک سال و اندى که از آغاز به کار دولت دکتر احمدى نژاد مى گذرد، برخى مطبوعات و رسانه ها به نام انتقاد، مخرب ترین و هتاکانه ترین شیوه هاى تبلیغى را در قبال دولت و شخص رئیس جمهور به کار گرفته اند.
این حجم تخریب غیرمنصفانه علیه دولت، در هیچ دوره اى سابقه نداشته و دامنه آن همه اقدامات و فعالیت هاى دولت را که درحقیقت خواست و مطالبه ملت است، در بر مى گیرد. اگرچه مجموعه دولت و شخص رئیس جمهور طى این مدت، گرفتار حاشیه سازى هاى تخریب گرانه مطبوعات خاص نشده و دلمشغولى اصلى خود یعنى خدمت به مردم را براى پاسخگویى به این حملات و تهاجمات کنار نگذاشته اند، اما به نظر مى رسد سکوت در برابر رسانه ها و جریان هایى که بدون پروا، قلم مغلطه بر دفتر حق و عدالت و انصاف مى کشند، بیش از آنکه دولتمردان کنونى را با مشکل مواجه کند، ضربه اى اساسى به اخلاق که بنیان هاى سیاست در جامعه ما بر آن استوار است، وارد خواهد کرد.
از این منظر، بیانات رهبر فرزانه انقلاب، فراتر از حمایت صریح ایشان از عملکرد رئیس جمهور و دولت - که در ماه هاى اخیر بارها مطرح کرده اند - هشدارى جدى براى جلوگیرى از گسترش برخى رویه هاى مخرب تبلیغى و دفاع از بنیان هاى اخلاق در عرصه سیاسى کشور است.
امید است که مخاطبان در همه طیف ها و جریان ها این پیام رسا را دریافت کنند و در موقعیتى که با همدلى دولت و ملت و هدایت رهبر معظم انقلاب افقى روشن تر و امیدوارکننده تر از همیشه فراروى کشور و نظام قرار گرفته، ضمن حفظ مواضع فکرى و سیاسى خود - که قابل احترام است - در مواجهه با دولت و فعالیت هاى آن به دایره انصاف و اخلاق بازگردند و بیش از این فضاى جامعه را مکدر و اذهان عمومى را مشوش نسازند.