محمد ملکزاده
جنایتهای وحشیانه و ضد بشری رژیم اشغالگر قدساز آغاز تأسیس این رژیم جعلی، همواره با پشتیبانی کامل واشنگتن و حمایت دولتهای حاکم بر این کشور همراه بوده است.
روزهایی که گذشت، حوادث جانکاه و جنایتهای تکان دهنده رژیم صهیونیستی در نوار غزه و شهادت تعداد بسیاری از کودکان و زنان بیپناه در این حملات وحشیانه از سویی و سکوت معنادار سازمانهای غربی به اصطلاح مدافع حقوق بشر در کنار قطعنامه بیخاصیت شورای امنیت که البته همان هم با مخالفت دولت حاکم بر ایالات متحده مواجه شد، بار دیگر تزویرها و فریبهای مدعیان دفاع از دموکراسی و حقوق بشر در غرب را بر ملا ساخت.
با شروع جنگ غزه از سوی رژیم صهیونیستی و حمایتهای آشکار و پنهان مادی و سیاسی ایالات متحده و هم پیمانانش با همراهی شورای امنیت - که به شدت زیر نفوذ و سلطه آمریکا قرار دارد و پس از گذشت دو هفته فقط به یک مصوبه آتش بس اکتفا کرد- هر تحلیلگر آگاه و با انصاف سیاسی پیشاپیش میتوانست چگونگی برخورد سازمانهای به اصطلاح دفاع از حقوق بشر و در حقیقت مدافع نظام غیر انسانی لیبرال دموکراسی را پیشبینی کند؛ اما آنچه بیش از گذشته برای افکار عمومی جهان آشکار گردید، هدف واقعی از نشستها و شعارهایی بود که قدرتهای غربی در پوشش غلط انداز آنها سالیان سال یکهتازی نمودهاند و با سردادن ندای حقوق بشر، صلح، دموکراسی، مبارزه با تروریسم بسط امنیت بینالمللی و ایجاد طرح صلح در خاورمیانه گوش فلک را آزرده ساختهاند.
نظامیان رژیم صهیونیستی با اعتماد به حمایتهای آمریکا، ساعاتی پس از تصویب قطعنامه در شورای امنیت، قتل عام مردم مظلوم غزه را از سر گرفتند؛ اقدامی که در طول عمر ننگین این رژیم جعلی و غاصب بارها صورت گرفته و با حمایتها و تشویقهای واشنگتن، بیاعتنایی خود را به قطعنامهها و خشم ملتهای جهان نشان دادهاند.
از نگاه افکار عمومی جهانیان، مجرم اصلی جنایتهای غزه، دولت ایالات متحده است که با پشتیبانیهای همه جانبه از رژیم صهیونیستی، دست خود را به خون صدها زن و کودک و انسان بیگناه در این واقعه آلوده ساخته است. بمبهای خوشهای آمریکا که در عراق و افغانستان و دیگر مناطق جهان، جان هزاران انسان غیر نظامی را گرفته، اکنون در نوار غزه جان کودکان فلسطینی را که بر اساس آمارها بیشترین قربانی این جنایت را تشکیل میدهند میگیرد و رسوایی دیگری بر رسواییهای نظام لیبرالیسم غربی میافزاید. ادامه دارد...