* نظر شما درباره مواضع اروپا و آمریکا در قبال پرونده هسته ای ایران چیست؟
** غرب می خواهد ایران را به کنترل خود درآورد، آنها به هیچ وجه نمی خواهند هیج یک از کشورهای جهان سوم به فن آوری هسته ای دست یابد و نمی خواهند کشورهای منطقه علیه اسراییل متحد شوند.
* آیا مخالفت اروپا و آمریکا با دستیابی ایران به فن آوری هسته ای صلح آمیز با پیمان منع گسترش سلاحهای هسته ای مغایرت ندارد؟
** براساس پیمان منع گسترش سلاحهای هسته ای، ایران حق دارد به تحقیقات هسته ای برای مصارف صلح آمیز دست بزند. اما هر کجا که پیمان های بین المللی با منافع آمریکا و هم پیمانانش مغایر باشد آنها با این پی مان ها را نادیده می گیرند.
* چه شده است و چرا اروپایی ها که این قدر از گسترش سلاحهای هسته ای در منطقه خاورمیانه نگران شده اند، در برابر سلاح های هسته ای اسراییل سکوت کرده اند و از اسراییل نمی خواهند که در مورد تلاشهای هسته ی اش شفاف سازی کند؟
** آنها نگران مسایل هسته ای نیستند. اگر نگران بودند در مورد کلاهک های هسته ی آمریکا در خاک کشورشان حرفی می زدندو در حالی که اسراییل بین 200 تا 300 کلاهک هسته ای دارد و خطرناک ترین موجودیت در خاورمیانه است و همواره همسایگان خود را تهدید می کند. چرا که اسراییل ژاندارم سیاست های استعماری آمریکا در خاورمیانه است. به همین دلیل است که غرب چنین سیاست یک بام و دو هوایی را اتخاذ کرده است.