تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۳۸۹ - ۱۳:۲۴  ، 
شناسه خبر : ۱۸۴۶۸۲

معاون حقوقی و پارلمانی رئیس جمهور یک عادت عجیب دارد.
به جای مصاحبه مطبوعاتی و گفت وگوی رودر رو با خبرنگاران ، مصاحبه را خود تنظیم و برای رسانه ها ارسال می کند، رویه ای که حداقل در سوابق دو خلفش به چشم نمی خورد؛ سیدمحمدعلی ابطحی که با انتخابات مجلس هفتم ردای معاونت خاتمی از تن به در کرد و جای خود را به مجید انصاری سپرد و سیداحمد موسوی که با انتخابات دوره نهم ریاست جمهوری ، نمایندگی اهوازی ها را ترک کرده و معاون حقوقی و پارلمانی محمود احمدی نژاد شد. موسوی 45 ساله متولد بستان هر از گاهی گفت وگویی با خویش انجام داده و در آن به سوالات مختلف پاسخ می دهد؛ یکی از سوالات دیروز که به آن پاسخ گفت مساله ترمیم کابینه بود که درباره آن گفت : ترمیم کابینه شایعه ای بی اساس است . موسوی پیش از مجلس هفتم سابقه نمایندگی دوره های سوم و چهارم مجلس را در کارنامه خود دارد و حال باید با برگزاری انتخابات میاندوره ای مجلس ، نماینده جایگزین وی انتخاب شود. در سوابق تحصیلاتی وی دو مدرک به چشم می خورد؛ حوزوی : خارج فقه و اصول و دانشگاهی : دکترای فقه و حقوق خصوصی . سوابق مدیریتی - اجرایی اش چنین کارنامه ای دارد: استاد دانشگاه ، رئیس عقیدتی -
سیاسی نیروی هوایی جمهوری اسلامی ایران و حضور در دفتر مشاورت امور بین الملل مقام معظم رهبری .موسوی در حالی از شایعه ترمیم کابینه سخن گفت که هفته گذشته غلامحسین الهام سخنگوی دولت هم در کنفرانس مطبوعاتی خود آن را تکذیب کرد. به گفته موسوی به شعارهای محوری رئیس جمهور معتقد و پایبندیم و در جهت اعتلای شعار محوری و اصولی ریاست جمهوری در هر موقعیتی که باشیم تمام تلاش و توان خود را به کار خواهیم گرفت و به فرموده شهید بهشتی ما شیفتگان خدمت هستیم.