تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۲:۲۳  ، 
شناسه خبر : ۲۲۳۵۲۹

بیروت- لبنان- خبرگزاری پارس:‌ گروهی از مزدوران مسلح صدام حسین در لبنان، چند روز پیش در حالیکه مست بودند وارد یکی از مساجد جنوب بیروت شدند و به نمازگزاران حاضر ناسزا گفتند.
براساس همین گزارش این مزدوران که همیشه دم از دیانت و اسلام میزنند بعد از ارتکاب این عمل غیر انسانی و ضد اسلامی بعد از توهین به پیشنماز مسجد عکس صدام کافر را برروی دیوار مسجد نصب کردند.