تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۳۹۰ - ۰۹:۰۹  ، 
شناسه خبر : ۲۳۵۸۲۰

در پی دعوت دکتر ابراهیم یزدی وزیر امور خارجه ایران از «آندرویانگ» نماینده مستعفی آمریکا در سازمان ملل امروز باخبر شدیم که «یانگ» دعوت وزیر امور خارجه را برای مسافرت به ایران پذیرفته است.
سفر آندرویانگ به ایران به احتمال زیاد این ماه صورت خواهد گرفت و این پس از شرکت ایران در کنفرانس کشورهای غیرمتعهد است. یانگ را در این سفر گروهی از سیاهپوستان همراهی خواهند کرد. این سیاهپوستان به احتمال زیاد از آفریقا نماینده سابق آمریکا در سازمان ملل را همراهی می‌کنند. به این ترتیب یانگ ابتدا به آفریقا و از آنجا همراه با سیاهپوستان آفریقائی به ایران سفر خواهد کرد. یک مقام آگاه همچنین اظهار امیدواری کرد که در این سفر یانگ، گروهی از رهبران جنبش سیاهپوستی آمریکا نیز با یانگ به ایران بیایند.