وکیل مدافع محسن آرمین از بازگشت پروندهی موکلش از مرجع تجدیدنظر برای اجرای حکم وی خبر داد.
حسین ساعتچی یزدی، وکیل مدافع محسن آرمین در گفتوگو با خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) اظهار داشت: پروندهی موکلم از مرجع تجدیدنظر برگشته و اجرای احکام، چهارشنبه هفتهی گذشته نسبت به اخذ مبلغ صدهزار تومان جریمه به اتهام توهین از طریق اطلاع به کفیل اقدام کرده است.
محسن آرمین چندی پیش در شعبهی 1083 دادگاه عمومی تهران به ریاست قاضی حسینیان محاکمه و به پرداخت 100 هزار تومان جزای نقدی به اتهام توهین محکوم شده بود.
آرمین طبق رای شعبهی 76 دادگاه کیفری استان تهران در مقام رسیدگی به تجدیدنظرخواهی در این پرونده، نسبت به اتهام توهین به مسوولان به صدهزار تومان جزای نقدی، محکوم و در مورد اتهام نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی علیه دستگاه قضایی تبرئه شد. پیش از آن هم آرمین از اتهام تبلیغ علیه نظام تبرئه شده بود.