صدای انقلاب >>  عمومی >> خبر ویژه
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۰  ، 
شناسه خبر : ۳۵۳۷۹۷
دکتر سیامک باقری/ در گزارش‌های افشاگرایانه کمیته چرچ در سال ۱۹۷۶ درباره اقدامات سازمان سیا در جهان آمده است: کتاب با دیگر رسانه‌های تبلیغاتی متفاوت است، عمدتاً به‌این علت که یک کتاب، تنها قادر است به‌طور چشمگیری نگرش و کنش خواننده را تغییر دهد و قابل مقایسه با تأثیر رسانه دیگری نیست، [از آنجاست که]کتاب مهم‌ترین سلاح تبلیغاتی استراتژیک (طولانی‌مدت) می‌گردد.
پایگاه بصیرت / رادیو صدای انقلاب 902