صبح صادق >>  مجازستان >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۸  ، 
شناسه خبر : ۳۵۹۴۷۴
حسن عابدینی، فعال رسانه: سونامی کناره‌گیری مقامات رژیم صهیونیستی از مقامات امنیتی به سکاندار ماشین کنترل افکار عمومی به سبب ناکامی در مدیریت پیامدهای طوفان‌الاقصی و وعده صادق رسید. «موشیک آویو» رئیس دستگاه دیپلماسی عمومی اسرائیل (هاسبارا) تازه‌ترین قربانی است که فقط هشت ماه در قدرت بود.
 
علی صمدزاده، کاربر فضای مجازی: دو شکست اطلاعاتی در سطح راهبردی صهیونیست‌ها طی ماه اخیر: ۱ـ ارزیابی نادرست آمان از واکنش تهران به حمله صهیونیست‌ها به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و ۲ـ ارزیابی نادرست موساد از کمیت و کیفیت اعتراضات دانشجویان در دانشگاه‌های آمریکا و اروپا به نسل‌کشی در غزه و در حمایت از فلسطین.
 
بهادری‌جهرمی، سخنگوی دولت: در جریان سفر رئیس‌جمهور به استان قم، پروژه اتصال سراسری این استان به شبکه فیبر نوری افتتاح شد. توسعه طرح بزرگ فیبر نوری منازل و کسب‌وکارهای کشور از طرح‌های روی زمین مانده بود که در دولت سیزدهم با کار جهادی در حال پیشرفت است.
 
محسن منصوری، معاون اجرایی رئیس‌جمهور: در میان پروژه‌های نیمه‌تمام، مونوریل قم هم از حیث ۱۴ سال بلاتکلیفی و هم پیش چشم بودن نزد اهالی قم و زائران یک مورد ویژه است؛ پروژه‌ای که می‌رفت به زخمی ناسور و نماد ناکارآمدی تبدیل شود؛ اما دولت مردمی ذیل راهبرد اتمام نیمه‌تمام‌ها، آن را فعال کرد و به سرانجام خواهد رساند؛ ان‌شاءالله.
 
ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه: سرکوب خشونت‌آمیز و بی‌رحمانه جنبش‌های اعتراضی دانشجویی در آمریکا و اروپا علیه جنایات جنگی رژیم صهیونیستی، با شدت ادامه دارد. روشن است که تعهد به حمایت بدون قیدوشرط از رژیم صهیونیستی بر تعهدات حقوق بشری آمریکا و برخی کشورهای اروپایی ارجحیت دارد.
 
رضا حسین‌پور، فعال رسانه: با کشف هر روزه قبور دسته‌جمعی و کشتار روزانه مردم غزه، هنوز رژیم صهیونیستی و آمریکا از خونریزی مردم مظلوم فلسطین سیر نشده‌اند. این سیری‌ناپذیری، در تاریخ بشریت بی‌سابقه است.
 
شهاب اسفندیاری، فعال رسانه: حقوق بین‌الملل یک شوخی تلخ است. «۱۲ سناتور آمریکایی در نامه‌ای دادستان دادگاه بین‌المللی کیفری را تهدید کرده‌اند که اگر حکم بازداشت نتانیاهو را صادر کند، خودش، خانواده‌‌اش و کارکنان دادگاه هدف مجازات‌های شدید قرار خواهند گرفت.»
 
عبدالرحیم انصاری، کاربر فضای مجازی: تعدادی از سناتورهای جمهوری‌خواه آمریکا در نامه‌ای دادگاه بین‌المللی را تهدید کرده‌اند که اگر به رژیم صهیونیستی آسیب برسانید، ما نیز به شما آسیب خواهیم رساند! آمریکایی جماعت قواعد بین‌الملل را تا زمانی قبول دارد که به نفع خودشان است، در غیر این صورت در مقابل حق و عدالت نیز خواهند ایستاد!
 
جابری انصاری، دیپلمات: ملاقات آقای نیچروان بارزانی، نه در اتاق ملاقات با مسئولان خارجی که در اتاق دیدار با مقامات ایرانی انجام شده است. این یعنی کردهای عراق بالاتر از روابط همسایگی، خودی هستند. همین هم هست. کرد ها از کهن‌ترین ساکنان فلات ایران زمین هستند. اقدامی هوشمندانه، زیبا، ستودنی و امیدآفرین.