صبح صادق >>  پاسدار >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۵  ، 
شناسه خبر : ۳۵۹۴۸۲
رئیس سازمان بسیج مستضعفین عنوان کرد

همزمان با سالروز عملیات غرورآفرین «بازی‌دراز» در شهرستان سرپل‌ذهاب هزاران نفر از بسیجیان و شهروندان از سراسر نقاط کشور به ارتفاعات منطقه بازی‌دراز صعود کردند.
در ارتفاعات منطقه بازی‌دراز و بقعه احمدبن‌اسحاق مراسم ویژه‌ای با سخنرانی «سردار غلامرضا سلیمانی» رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور و مداحی «حاج صادق آهنگران» برگزار شد.
سردار سلیمانی در سخنرانی این مراسم پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در بهمن سال ۱۳۵۷ را سرآغاز یک عصر و دوره جدید در تاریخ بشری خواند و گفت: «دستاوردها و پیامدهای این انقلاب بزرگ و مردمی در طول زمان آشکار شده و یکی از دستاوردهای آن در اوایل انقلاب برچیدن شدن سایه طاغوت و حکومت سلطنتی از کشور بود.»
وی خاطرنشان کرد: «انقلاب اسلامی کاری کرد تا قدرت نرم جایگزین قدرت سخت و نظامی شود. راهبرد غلبه خون بر شمشیر در سطح جهان معنا پیدا کرد و در حقیقت از درون این راهبرد فرهنگ مقاومت و پایداری جوشید و سر برافراشت.»
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: «آمریکایی‌ها در مقابله با انقلاب اسلامی ابتدا سیاست نفوذ را در پیش گرفتند، بعد از آن از کودتا‌ها، تجزیه‌طلبی‌ها و جنگ‌های مسلحانه و سازمان‌های تروریستی حمایت کردند و بعدها که فهمیدند به کشور ایران مسلط نیستند، از یک تجاوز گسترده علیه ملت ما حمایت کردند و اجازه دادند رژیم بعث عراق با تمام توان به خاک کشور ما و پنج استان تجاوز کند.»
سردار سلیمانی با اشاره به راهبردهای قدرت و تغییر آن در دنیا عنوان کرد: «قدرت نظامی و مادی مهم است، ولی اصل مهمی دیگری به نام روحیه محور مقاومت و پایداری در مقابل دشمنان وجود دارد. این اصل را سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و ملت سرافراز ایران به دنیا عرضه کردند و کشورهای یمن، سوریه، لبنان، عراق، فلسطین و غزه و... درس مقاومت گرفتند و در مقابل رژیم منحوس صهیونیستی با فدا کردن جان، مال، خانواده و فرزندان خود مقاومت و ایستادگی کردند، پس این مقاومت درس بزرگی از انقلاب اسلامی کشور ما و امام عظیم‌الشأن بر جهان اسلام بوده و هست.»