صبح صادق >>  پاسدار >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۴  ، 
شناسه خبر : ۳۵۹۸۶۱

به همت معاونت امور خانواده قرارگاه پشتیبانی ستاد فرماندهی کل سپاه، همایش دختران آفتاب با حضور فرزندان دختر کارکنان ستاد فرماندهی کل سپاه پنجشنبه گذشته در مجتمع فرهنگی کوثر ولایت برگزار شد.
به گزارش صبح صادق، این مراسم به منظور تجلیل از فرزندان دختر بالای ۱۵ سال کارکنان ستاد فرماندهی کل سپاه پاسداران و به مناسبت ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختر و دهه کرامت  با شرکت 700 نفر از دختران برپا شد.
این همایش شامل بخش‌های متفاوت، متنوع و جذابی نظیر اجرای خواننده انقلابی، اجرای گروه همخوانی و هنری تسنیم، اجرای گروه هنری اسپید، تجلیل از متولدان 27 اردیبهشت‌ماه و صاحبان نام «معصومه» و قدردانی از فرزندان شهدا و دختران موفق و برتر در سال اخیر بود. در این مراسم دکتر فخر روحانی در خصوص نقش و جایگاه دختران در حفظ عفاف و حجاب و نقش‌آفرینی فاطمی برای آینده انقلاب نکاتی را مطرح کرد. وی همچنین به نقش انقلاب اسلامی در ارتقا جایگاه زنان و دختران اشاره کرد.
یکی از بخش‌های ویژه همایش دختران آفتاب حضور خادمان افتخاری حرم مطهر حضرت ثامن‌الحجج حضرت علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع) بود. خادمان حرم بیرق متبرک گنبد حرم رضوی را در میان حاضران گرداندند و با اهدای شاخه‌های گل دهه کرامت و روز دختر را به دختران پاسداران تبریک گفتند. این برنامه حال و هوای معنوی خاصی در بین شرکت‌کنندگان در همایش دختران آفتاب ایجاد کرد.